וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע יעקב שחר החתים את דיא סבע? הטור של דני דבורין

31.1.2023 / 16:09

דני דבורין הסביר מהן הסיבות להחתמתו של החלוץ בקבוצת מכבי חיפה • הטור של דבורין

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

החתמתו של החלוץ דיא סבע במכבי חיפה היא ללא ספק אחת מהתשובות שהאלופה נותנת לירידה בכושרה, שעלתה לה בשני המחזורים האחרונים באיבוד 5 נקודות.

היו אלה ההפסד 3:0 למכבי תל אביב והתיקו ללא שערים מול בני ריינה, שהביאו את חיפה למסקנה שעליה להזרים דם מרענן לשורותיה. גם אי אפשר היה להתעלם מעזיבתו ליפן של הקפטן, נטע לביא, ושל ההתעניינות שגילתה מכבי תל אביב בסבע. כל אלה שיכנעו את יעקב שחר להחתימו. בכך שידר בעל הבית לעשרות אלפי אוהדי הקבוצה שהוא עושה כל מאמץ כדי לזכות באליפות שלישית ברציפות.

סבע הוא חלוץ מהיר מאד וזריז, ולפיכך תרומתו לקבוצתו החדשה אמורה להיות משמעותית. דיא כבר חרש מגרשי כדורגל רבים, וזכורה לי התקופה שבה שיחק בסין במדיה של גוואנגזו R&F. שיתוף הפעולה שלו עם ערן זהבי היה שם מצוין. שידרתי אז בטלויזיה את משחקי הקבוצה והתרשמתי מסבע כמי שמסוגל להקשות על כל הגנה.

הוא יודע להגיע לעמדות הבקעה, ובגיל 30 נחת בעיר הכרמל כדי להשביח את משחק ההתקפה של מכבי חיפה. במקביל יעורר בואו את החלוצים האחרים, מפני שמדובר בכדורגלן המשקיע מעצמו חריצות ואנרגיות. כשחבריו לקבוצה יראו עד כמה סבע רץ, משתדל, ולא מוותר, הם ינסו לא לפגר אחריו ולהיות באותו הקצב.

על סף הדקה ה־90 של חלון ההעברות, עשתה מכבי חיפה מעשה, בתקווה שישיג עבורה את התוצאות הרצויות. עכשיו ישב יעקב שחר ביציע הכבוד, ויראה האם אכן זה באמת מה שחסר היה לקבוצתו כדי להמשיך בריצתה אל הכתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully