וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ ניגרי סיכם בבית"ר ירושלים, שרוצה את מורוזוב בסגל מול ק"ש

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 18:04

צפו בביצועיו של פרד פריידיי בן ה-27, שסיים חוזה בסטרומסגודסט הנורבגית. המגן הרוסי-יהודי חתם: "הבנתי שהמטרה היא לעלות לפלייאוף העליון". בורודין ותמיר עדי יהיו בסגל לעפולה בגביע. דן ביטון ודור תורג'מן עדיין על הפרק, גררו ישוחרר או יוקפא

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0/ספורט 1

המגן הרוסי-יהודי גריגורי מורוזוב השלים את הצטרפותו לבית"ר ירושלים. היום (שלישי) הוא נחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות וחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. המגן השמאלי הגיע באמצעות סוכנו ירון ברנס ולאתר הרשמי של המועדון אמר: "שמעתי רבות על בית"ר ירושלים, ומהרגע הראשון של המשא ומתן הוא היה רציני מאוד. כיהודי, שמעתי רבות על המועדון והאוהדים ואני שמח מאוד להגיע לכאן. הבנתי שהמטרה כעת היא לעלות לפלייאוף העליון ולהתקדם בגביע ומקווה שאתרום כמה שאפשר".

בבית"ר שמחו מכך שהשחקן נמצא בכושר גופני טוב וישנו רצון שייכלל בסגל הקבוצה כבר במשחק הליגה הקרוב בשבת נגד עירוני קרית שמונה. למרות שמורוזוב נחשב למגן ימני, הוא משחק בדרך כלל כמגן שמאלי, כאשר באמתחתו מעל 100 משחקים בדינמו מוסקבה בתפקיד הזה.

גריגורי מורוזוב, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ישחק כבר בשבת? גריגורי מורוזוב/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

שחקן נוסף שסיכם במועדון הוא החלוץ הניגרי בן ה-27 פרד פריידיי, שסיים חוזה בסטרומסגודסט הנורבגית, בה כבש תשעה שערי ליגה ב-38 הופעות, כולל חמישה בעונה שהגיעה לסיומה בנובמבר 2022. בעברו שיחק גם בספרטה רוטרדאם, אלקמאר וטוונטה. יוסי אבוקסיס משווע לצירוף שחקן התקפה, כשאדוארדו גררו יגיע לסיכום על התרת חוזה או שיוקפא. פריידיי ינחת הלילה לקראת חתימה רשמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בביצועיו של פריידיי

בבית"ר עדיין לא ויתרו על אביב סולומון, ובאם ישוחרר מהפועל באר שבע הוא יצורף לקבוצה. ינון אליהו בשלב זה נשאר במכבי חיפה ונכון לעכשיו מקס גרצ'קין יישאר בקבוצה עד לתום העונה.

בנוגע לדן ביטון ודור תורג'מן אין חדש והתפתחויות בנושא אפשריות אך ורק במידה שמכבי תל אביב תצרף שחקן אחר. הקבוצה תפגוש מחר את הפועל עפולה במסגרת רבע גמר הגביע. תמיר עדי נרשם בהתאחדות וייכלל בסגל, היום אמור להגיע השחרור הבינלאומי של סרגיי בורודין וגם הוא צפוי להירשם ולהיכלל בסגל.

אביב סולומון שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
בית"ר לא מוותרת עליו. סולומון/דני מרון

הקפטן אופיר קריאף ומאיר הרוש הגיעו היום בשעות הבוקר לנחם את משפחתו של הנרצח בפיגוע, רפאל בן אליהו ז"ל. במשך שעה ארוכה ישבו השניים עם בני המשפחה, שמעו את סיפורי הגבורה של האח הפצוע, על אב המשפחה הצדיק שנרצח, ועל הקושי הבלתי נתפס שהם חווים כעת. "אנו נמשיך להיות בקשר עם המשפחה היקרה, כששחקנים נוספים צפויים לפקוד את השיבעה ובעתיד אף נדאג להנציח את רפאל ז"ל", אמרו בבית"ר. "אוהדי הקבוצה אף התארגנו להרמת שלט פריסה ענק להנצחתו, שיוצג באחד ממשחקי הבית הקרובים. ליבנו עם משפחות הנרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully