וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א איתרה חמישה אוהדים שהפרו סדר בדרבי, צעדים משפטיים בדרך

30.1.2023 / 17:15

האדומים הודיעו כי המתפרעים שאותרו קיבלו מכתבי הרחקה ממשחקים, והוסיפו שבהמשך ינקטו בצעדים משפטיים לרבות תביעות אזרחיות

אוהדי הפועל תל אביב לפני הדרבי/קובי אליהו

אחרי שנודע כי הפועל תל אביב תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדיה בדרבי שהסתיים ב-0:0, האדומים הוציאו היום (שני) הודעה לפיה איתרו חמישה אוהדים שהפרו את הסדר במשחק נגד מכבי תל אביב בשבת האחרונה.

"במסגרת המאמצים שמשקיעה הנהלת המועדון במלחמה נגד האלימות והפרות הסדר במשחקים, אותרו חמישה אוהדים שהפרו את הסדר בדרבי התל אביבי, בינם אוהדת שתועדה משליכה חפץ למגרש".

במועדון הוסיפו כי "אותם אוהדים קיבלו מכתבי הרחקה ממשחקי הקבוצה וינקטו נגדם צעדים משפטיים בהמשך, לרבות תביעות אזרחיות על נזקים שהסבו למועדון. בשיתוף משטרת ישראל וחברת האבטחה, המועדון פועל לאיתורם של אוהדים נוספים שהפרו את הסדר במהלך האירוע".

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
המועדון ממשיך בחיפוש אחר מפרי הסדר. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

הפועל תל אביב תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים והתפרעות אוהדים. כזכור המשחק נעצר לשתי דקות בעקבות השלכת חפצים על דניאל פרץ (כוסות ומצתים) משערים 5-4. בנוסף אוהדי הפועל תל אביב שרו "שתהיה שואה למכבי".

כמו כן, בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב יועמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת. בדו"ח השיפוט נכתב: "בירידה למחצית נמסר לי מהשופט הרביעי כי התנהלו חילופי דברים בין ערן זהבי לאיציק ניסנוב. דובר מכבי עופר רונן התערב ואמר לניסנוב 'מי אתה בכלל שתפנה אליו', ובתגובה ניסנוב ירק לעברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully