וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אחי נצרת ממשיכה לעכב משכורות: "בשביל מה קיימת הבקרה?"

30.1.2023 / 12:01

חלק משחקני הקבוצה מהלאומית טרם קיבלו את משכורת נובמבר, משכורות דצמבר כלל לא שולמו. שחקן: "יש אנשים עם משפחות וילדים שמתקשים לסגור את החודש"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

שחקני מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית נתקלים בעיכוב משכורות מתמשך מתחילת השנה. נכון להבוקר (שני), חלק משחקני הקבוצה עדיין לא זכו לראות את משכורת נובמבר, משכורות דצמבר לא שולמו לכלל השחקנים ועובדי המועדון, כאשר בקרוב אמורות להיכנס גם המשכורות עבור חודש ינואר.

פניות בנושא הופנו לארגון השחקנים, כאשר בבקרת התקציבים לא נותנים מענה בשלב זה לתלונות השחקנים ומדווחים על שיח עם אחי נצרת על מנת להסדיר את שכר השחקנים.

יש לציין כי רק באוגוסט האחרון העבירה הקבוצה תקציב בבקרת התקציבים, אך כבר ממשכורות חודש אוקטובר החלו עיכובים ודחיית משכורת, מה שגורם לתסכול גדול אצל השחקנים.

שחקן בקבוצה סיפר הבוקר: "יש אנשים עם משפחות וילדים שמתקשים לסגור את החודש. אנחנו השחקנים נותנים את הלב ובסך הכל רוצים להתפרנס בכבוד. הבקרה התקציבית לא נותנת שום תמיכה ועזרה. אז בשביל מה היא קיימת?"

נואף בזיע, אנס דאבור, שחקני מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
תקופה קשה באחי נצרת/ברני ארדוב

בשבוע שעבר אמר יו"ר אירגון השחקנים מושיקו מישאלוב בוועדה בכנסת בנוגע למכירות משחקים בכדורגל: "זה דבר רע שכולנו מגנים וסולדים ממנו, אבל אתם מדברים על מכירות וכל מיני דברים מבלי להתייחס לחלק הכי חשוב והוא שיש שחקן שלא מקבל חודשים את השכר, אין לו כסף להביא הביתה והפיתוי זמין לו, במיוחד בלאומית. חלק גדול מהבעיה זאת המערכת".

בתום 21 מחזורים בליגה הלאומית, מדורגת אחי נצרת במקום ה-11 עם 28 נקודות - עשר מעל הקו האדום ו-13 מהמקום השני המוביל לליגת העל. הערב היא תארח את הפועל ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully