וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי ופילדלפיה ייפגשו בסופרבול

30.1.2023 / 7:00

האיגלס הביסו את סן פרנסיסקו 7:31, יטוסו לאריזונה בעוד שבועיים, שם יפגשו את הצ'יפס, שרשמו 20:23 דרמטי על הבנגאלס

שחקן פילדלפיה איגלס מיילס סנדרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
מיילס סנדרס והאיגלס פילסו את הדרך לאריזונה/GettyImages, Tim Nwachukwu

הערב הגדול של גמרי החטיבות הגיע. ארבע קבוצות, שני כרטיסים לסופרבול, ולאחר שני משחקים נקבעו הפיינליסטיות - פילדלפיה וקנזס סיטי. האיגלס גברו על סן פרנססיסקו 7:31, הצ'יפס ניצחו בשניות הסיום את סינסינטי 20:23. שתי הקבוצות ישחקו באריזונה בעוד שבועיים.

פילדלפיה - סן פרנסיסקו 7:31

האיגלס עשו את המצופה מהם כששמו על הלוח 31 נקודות, אבל אי אפשר להגיד שקייל שנהאן והניינרס לא הגיעו עם תוכנית משחק. למרות יתרון מוקדם של פילדלפיה, סן פרנסיסקו הייתה מוכנה הגנתית למועמד לתואר ה-MVP ג'יילן הרץ - אלא שכבר ברבע הראשון קרתה לה תקלה לא צפויה, או שמא נאמר צפויה מאוד.

בפיגור 7:0 ניסה ברוק פרדי, הקוורטרבק שנכנס במהלך העונה והוביל את הניינרס לרנסנס, למסור קדימה. ידו נהדפה, הוא נפצע במרפקו ובמקומו נכנס למשחק ג'וש ג'ונסון, קוורטרבק מחליף, הרביעי של הניינרס העונה, שעבר בחצי מקבוצות הליגה ומעולם לא יצר אימפקט משמעותי. דווקא עם ג'ונסון על המגרש הצליח כריסטיאן מקאפרי לפרוץ את הגנת האיגלס ולקבוע 7:7.

המומנטום נראה עם סן פרנסיסקו, שהצרה את צעדיו של ג'יילן הרץ והאמינה בעצמה במחצית הראשונה. הבעיה הייתה סדרה של הנפות דגלים נגד הגנת הניינרס, שקידמה את האיגלס והובילה את מיילס סנדרס לחדור לאנדזון ולקבוע 7:14. ג'ונסון איבד כדור, האיגלס ניצלו זאת עם עוד טאצ'דאון והמחצית הסתיימה ב-7:21 לפילדלפיה בניגוד למהלך המשחק.

במחצית השנייה נפצע גם ג'ונסון ופרדי הפצוע חזר בלי יכולת ממשית לתפקד. הניינרס הריצו כדור, האיגלס השתעשעו התקפית, הדגלים המשיכו להיות מונפים נגד סן פרנסיסקו - ופילדלפיה הולכת לסופרבול.

הרץ סיים משחק התקפי בינוני עם 121 יארד באוויר יחד עם 39 יארד וטאצ'דאון על הקרקע. סנדרס היה המוציא העיקרי לפועל עם שני טאצ'דאונים. בניינרס רשם ג'ונסון 74 יארד ופרדי סיים עם 23 יארד. על הקרקע סיפק מקאפרי את הסחורה עם 84 יארד וטאצ'דאון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קנזס סיטי - סינסינטי 20:23

בשנה שעברה הגיעו הבנגאלס לקנזס סיטי וניצחו בהארכה עם שער שדה שהעלה אותם לסופרבול. השנה זה נגמר דומה - אבל לכיוון השני. שער שדה של הריסון באטקר שלוש שניות לסיום העלה את הצ'יפס לריקוד הגדול, השלישי שלהם בארבע השנים האחרונות.

המשחק היה אמור ללכת להארכה. התוצאה הייתה 20:20 כשפטריק מהומס, שלא היה כשיר במאת האחוזים בגלל פציעת הקרסול שעבר בשבוע שעבר, רץ במרכז המגרש וניסה לשווא למצוא תופס. הוא יצא החוצה וג'וזף אוסאי מסינסינטי דחף אותו לאחר שחצה את הקו. השופטים הניפו דגל לעבירה, הצ'יפס קיבלו את הכדור לשער שדה ממרחק 45 יארד, ובאטקר העניק להם את הכרטיס לגמר. הטענות של סינסינטי היו לעבירת הולדינג (תפיסה בחולצה) של הצ'יפס לפני כן שלא נקראה.

המשחק היה צמוד כשקנזס סיטי עלתה ל-3:13, אבל ג'ו בורו החזיר את הבנגאלס ל-13:13 עם מסירה לטאצ'דאון לטי היגינס. היתרון חזר לצ'יפס עם טאצ'דאון של מהומס למרקז ואלדז סקנטלינג, אולם גיחה של סמאייה פרין איזנה ל-20:20 בתחילת הרבע הרביעי.

מהומס לא היה נייד בשל הפציעה והסתפק ב-8 יארדים על הקרקע. הוא כן מסר ל-326 יארד ושני טאצ'דאונים, 16 מהיארדים לואלדז-סקנטלינג. 270 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully