וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה למחאת אוהדי מכבי חיפה: טענות שההנהלה שיתפה פעולה עם המשטרה

29.1.2023 / 9:00

ארגוני האוהדים הניפו שלטי מחאה בטענה שההנהלה סייעה למשטרה במעצרים - מה שהצטרף למקרים נוספים בהם הקבוצה לא פעלה כפי שציפו

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

משבר אמון בין ארגוני האוהדים לבין הנהלת מכבי חיפה. אתמול (שבת) במהלך ה-0:0 של הירוקים עם בני ריינה, הונפו שלטי מחאה ביציעים - וכעת מתבררת הסיבה האמיתית לכך. לוואלה! ספורט נודע שהארגונים טוענים לשיתוף פעולה של המועדון עם המשטרה, זאת לאחר אירוע נקודתי שהתרחש במשחק מול הפועל ירושלים. האוהדים טוענים כי שני חברים בארגונים הגיעו למשחק והתבשרו שהמנוי שלהם נחסם. כאשר ניסו לברר מדוע הוא נחסם והגיעו לאזור הקופות, אותם אוהדים נעצרו על ידי המשטרה שככל הנראה ניסתה לאתר אותם מבעוד מועד.

האוהדים משוכנעים שהמעצרים הללו נעשו בשיתוף פעולה עם המועדון ולכן הניפו שלטים. כמו כן, הם התלוננו על אירועים נוספים בהם הרגישו שהמועדון לא עמד לצידם, כמו למשל גבייה של 50 שקלים על כרטיס למנויי היציע הצפוני שנאלצו לעבור ליציע הדרומי בשל העונש שנקבע בבית הדין של ההתאחדות.

שלט המחאה ביציעים

בנוסף הונף שלט עם שמו של נטע לביא, אך האוהדים הבהירו שהמחאה לא הייתה בגין היעדר חיזוק, אלא בעקבות המקרה המדובר עם המשטרה. ברשתות החברתיות אכן יש כעס על היעדר חיזוק מספיק לטענת האוהדים. בחיפה היו רוצים מאוד להתחזק, אך מלבד ארבעת השחקנים שהצטרפו בחלון ההעברות הנוכחי, הם טוענים שההיצע מצומצם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully