וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקו בדרבי לא עודד את מכבי חיפה: "בלי שיפור לא תהיה אליפות"

29.1.2023 / 6:45

הירוקים מבינים שלא חזרו מהפגרה ומשתדלים להתעלם גם מאיבוד הנקודות של מכבי תל אביב. בכר יעשה שינויים: "נרים את עצמנו, יש משברים בכל קבוצה". האוהדים דרשו חיזוק, אבל במועדון הסבירו: השוק דל. אופציית דוידה תיבדק, סאן מנחם שוחרר לביתו

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

1. ביום חמישי הגיע יעקב שחר לאימון מכבי חיפה ועודד את השחקנים למרות ההפסד הכואב למכבי תל אביב "מותר להפסיד אחרי סדרה כל כך ארוכה של ניצחונות", אמר הבעלים לשחקנים, אבל הבהיר: "אני בהחלט מצפה שתתחילו לשחק כמו ששיחקתם ברוב העונה, אני מצפה שתעשו את זה כבר במחזור הקרוב". הירוקים קיוו לעמוד במשימה אתמול (שבת) במשחק הביתי מול נועלת הטבלה בני ריינה, אבל בסיום הורגשה אכזבה קשה מה-0:0 המתסכל.

מעבר לתוצאה, בחיפה התאכזבו בעיקר מהיכולת של הקבוצה ומכך שהתבוסה הכואבת למכבי תל אביב לא גרמה לקבוצה להתעשת ולהרים את הרמה. "אנחנו לא מצליחים לחזור ליכולת שלנו מאז שחזרנו מהפגרה", מודה שחקן בקבוצה. "כולם בקבוצה רוצים ומתאמצים, אבל צריך להגיד את האמת - אנחנו לא משחקים טוב וזה חייב להשתנות מיד, אחרת לא נוכל לקחת אליפות".

הירוקים דיברו מאז יום שני על החשיבות לחזור ולהתנפל וללחוץ את היריבה ואכן עשו זאת בתחילת המשחק, אך לא הצליחו בפעולות הפשוטות. בחיפה היו מאוכזבים כמעט מכל השחקנים כשגם בצוות המקצועי לא הצליחו למצוא פתרונות. כעת במועדון ינסו להרים את השחקנים ולהחזיר להם את האמונה והביטחון בעצמם. "זה השבוע הכי קשה שלנו בשנתיים האחרונות", אמר גורם בחיפה. "אין ספק שזה מוריד את הביטחון, אבל אנחנו סומכים על הצוות שיידע לגרום לשחקנים להרים את הרמה. הם עשו את זה בעבר ויעשו את זה שוב".

לברק בכר אין יותר מדי זמן כדי להתאושש, וכבר ביום שלישי הקבוצה תעלה למשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה. המאמן עשוי לערוך כמה שינויים, הן בהרכב והן במערך. דילן בטובינסיקה צפוי לחזור להרכב כשגם פרנזי פיירו עשוי לקבל את המקום ב-11. "אנחנו בתקופה קשה, אבל זה קורה לכל קבוצה", ניסו להתעודד בחיפה. "נרים את עצמנו בשביל להשיג את האליפות השלישית". הירוקים סיימו את היום מעודדים מעט לאור התיקו של מכבי תל אביב בדרבי שמנע ממנה להיצמד עוד יותר לירוקים. " התוצאה בדרבי התל אביבי לא משנה, אנחנו חייבים להשתפר - אחרת יהיה קשה לקחת אליפות", אמר שחקן בחיפה.

דין דוד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
זה לא זה. דין דוד/מאור אלקסלסי

2. מלבד האכזבה המקצועית, בחיפה נרשמו דקות ארוכות של חרדה בשל פציעתו של סאן מנחם. המגן ספג חבטה בראש ואיבד את ההכרה לזמן קצר. לאחר מכן שבה הכרתו והוא פונה לבית החולים לבדיקות. מנחם סובל מזעזוע מוח אך שוחרר לביתו ובחיפה עידכנו שהוא חש טוב יותר.

בחיפה יכולים להיות מרוצים מכך שלא מעט שחקנים פצועים חזרו, ביניהם ג'וש כהן, דולב חזיזה ומחמוד ג'אבר שנכלל בסגל. ג'אבר צפוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה במשחק הגביע באמצע השבוע, כאשר גם אביאל זרגרי עשוי לערוך בכורה. זרגרי בכל מקרה ישאר בחיפה עד סוף העונה, כך הוחלט בצוות המקצועי. בחיפה היו מרוצים מהופעת הבכורה של גוני נאור ומשוכנעים שככל שיתקדם הזמן, השחקן ישתדרג. מוחמד אבו פאני שלא שיחק בשל הרחקה צפוי גם כן לחזור להרכב במשחק נגד נתניה.

ובזמן שהמצטרפים החדשים מתאקלמים בקבוצה, עופרי ארד עושה ניסיונות אחרונים למצוא קבוצה בחו"ל. הבלם שנדחק לשולי הספסל מעוניין לצאת ולקבל דקות משחק, וגם לא מעט קבוצות בליגת העל עוקבות אחר ההתפתחויות ויהיו שמחות לראות אותו משחק אצלן.

עוד בוואלה

תיקו ראשון העונה: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 ביתי מול בני ריינה

לכתבה המלאה
סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אחרי רגעי החרדה, בחיפה עידכנו: סאן מנחם התאושש/מאור אלקסלסי

3. במועדון הבהירו הבוקר שהיו שמחים לחזק את הקבוצה בשם נוצץ, אבל הסבירו שההיצע בשוק דל. הירוקים עדיין לא ויתרו על חיזוק נוסף ויעשו ניסיון אחרון לצרף את אושר דוידה, אחרי שדיא סבע בחר באנקרגוצ'ו וירד מהפרק. שמו של דוידה שעלה כמה פעמים כמועמד לחיזוק עדיין על הפרק ובחיפה יבדקו היתכנות להנחית אותו מסטנדרד ליאז'.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully