וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוסו ופלומן עדיין לא עברו בבקרה, אשטה יפתח אצל הפועל ירושלים

רפואה מקווה ששני המצטרפים החדשים יעמדו לרשותו במשחק הביתי (ב', 20:00, ספורט1). ג'אן: "רוצים להבטיח את הפלייאוף העליון כמה שיותר מהר"

מחזור 20הסתיים30/01/2023
בני סכנין
  • מלמד (28, פנדל)
  • מלמד (60)
1:2
  • (12) ביטון
הפועל ירושלים
תקציר: הפועל ירושלים - בני סכנין 2:1/ספורט1

בני סכנין

מאז ה-1:2 בחוץ על הפועל ירושלים, בני סכנין ללא ניצחון במסגרת ליגת העל ומקווה לקטוע את הרצף הזה מחר (שני, 20:00, ספורט1) כשהיא תארח את אותה יריבה. המצטרפים הטריים אבו דוסו ואנז' פרדי פלומן התאמנו עם חבריהם, אבל עדיין לא עברו בבקרת התקציבים ובמועדון ינסו להשלים את רישומם מחר. אנטה פוליץ', שבכל מקרה אמור היה לרצות עונש צהובים, ימשיך להיעדר בגלל פציעה.

המאמן קובי רפואה אמר: "יש לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה טובה, אבל זה אצלנו בבית ואני מקווה שנעשה את העבודה. אני מקווה שהשחקנים שהצטרפו אלינו יעברו בבקרה והכול יסתדר, כדי שנביא את היכולות שלנו".

הקשר רועי שוקרני קרא לאוהדים להגיע כדי להוציא את סכנין לדרך חדשה: "אנחנו בתקופה טובה, כולנו יודעים את זה, אבל קבוצה נמדדת בזמנים קשים, במיוחד הקהל שלה. אנחנו צריכים את העידוד ומצפים שתגיעו ותתמכו בנו. נעשה הכול כדי לחזור לנצח ולשנות את העונה הזו".

שחקן בני סכנין רועי שוקרני. מאור אלקסלסי
מבקש את תמיכת הקהל. רועי שוקרני/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים

אחרי הפרידה מהקפטן גוני נאור שעבר למכבי חיפה, הפועל ירושלים תגיע מחר לאצטדיון דוחא כדי להתארח אצל בני סכנין. אווקה אשטה צפוי לתפוס את מקומו של נאור, כשמעבר לכך צפוי זיו אריה לשמור על ההרכב שפתח מול הפועל תל אביב במחזור הקודם.

החלוץ דור ג'אן אמר לקראת המשחק: "המטרות שלנו לא השתנו, אנחנו רוצים להבטיח את הפלייאוף העליון כמה שיותר מהר. אנחנו באים לסכנין כדי לנצח ולקדם את המטרות שלנו".

המאמן זיו אריה הוסיף: "הם בתקופה פחות טובה, בדיוק כמונו, ובדוחא תמיד קשה. נצטרך הרבה מאמץ והשקעה כדי להוציא שם נקודות. כרגע אין משהו מיוחד על הפרק לחיזוק, אבל אם יהיה משהו נבדוק אותו".

עוד בוואלה!

חלון ההעברות של ינואר: השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
אווקה אשטה שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
חוזר להרכב. אווקה אשטה/דני מרון

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על בני סכנין היה בימי קטמון, עם 1:3 בחוץ בליגה הלאומית בספטמבר 2019. לאחר מכן היו שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות זהים של סכנין (1:2) שהייתה הראשונה שגברה העונה על הירושלמים.

* סכנין ללא ניצחון מאז ה-1:2 בטדי בסיבוב הראשון. היא צברה חמש נקודות ב-11 משחקי הליגה מאז (המשחק מול הפועל באר שבע נדחה).

* סכנין היא קבוצת הבית הגרועה בליגה כרגע, כשבמאזנה רק שש נקודות כמארחת (ניצחון בודד ושישה שערים).

* הפועל ירושלים עם חמש תוצאות תיקו בששת המחזורים האחרונים וללא ניצחון בשמונת משחקיה בכל המסגרות מאז החזרה מפגרת המונדיאל.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: דוחא
קהל: 1135

תוצאות משחקי שבת:

מכבי חיפה - מכבי בני ריינה 0:0
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 1:1
מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3
בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully