וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויאטוס לוואלה! ספורט: "לביא יהיה משמעותי מאוד". ההמראה ליפן מתעכבת

27.1.2023 / 9:15

מאמן גמבה אוסקה כבר מברך על המוגמר: "מאושר שנטע מצטרף, הוא שחקן מצוין". עניינים בירוקרטיים מעכבים את אשרת העבודה, הקשר יחתום על החוזה בישראל ויטוס רק לאחר שהעניין יוסדר. בינתיים מכבי חיפה ויעקב שחר כבר נפרדים: "תרם רבות על המגרש ומחוצה לו"

נטע לביא במסר לאוהדי גמבה אוסקה/מתוך האתר הרשמי של גמבה אוסקה

גמבה אוסקה כבר מברכת על המוגמר - ומכריזה בגלוי על הצטרפותו של נטע לביא. קפטן מכבי חיפה יחתום לארבע שנים בשורות הקבוצה היפנית וצפוי להרוויח כמיליון יורו לעונה. יחד עם זאת, ההמראה שלו ליפן מעט מתעכבת בשל עניינים בירוקרטיים.

בימים האחרונים עסקו לביא ומקורביו בניסיונות להשיג אשרת עבודה, ואתמול הקשר אף הגיע פיזית לשגרירות יפן כדי לטפל בנושא. למרות זאת, הוויזה עדיין לא הונפקה לו ולכן הוחלט שיחתום על החוזה בעודו בישראל, בזמן שהיפנים יסדירו את המעבר באופן סופי. במקביל לביא ימשיך לקדם את עניין אשרת העבודה, וכאשר יקבל אותה ימריא ויחבור מיידית לקבוצה.

לביא כבר מתאמן על היפנית

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הפעם זה סופי. לביא/ברני ארדוב

כאמור, ביפן כבר מדברים בגלוי על העסקה. מאמן גמבה אוסקה דני פויאטוס, עוזר מאמן מכבי תל אביב לשעבר, אמר הבוקר לוואלה ספורט: "זה סופי עכשיו ונטע חותם אצלנו. אני מאושר ומרוצה, כי נטע שחקן טוב מאוד. הוא יהיה משמעותי מאוד לקבוצה".

גם מכבי חיפה כבר נפרדה מלביא באופן רשמי. נשיא המועדון יעקב שחר אמר הבוקר: "נטע, שגדל במחלקת הנוער שלנו, עלה לקבוצה הבוגרת, השיג בה הישגים נהדרים, שימש בה כקפטן במשך ארבע שנים ומצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים שיצאו ממכבי חיפה לליגות שונות בחו"ל. זה הזמן להודות לך נטע על תרומתך הגדולה למועדון שלנו, במגרש ומחוצה לו ולאחל לך בהצלחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully