וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "כבר קבעו שנובס. כל שחקן צריך להיעלב"

27.1.2023 / 7:20

האדומים מודעים ליחסי הכוחות בדרבי, אבל לא מרימים ידיים. בולייביץ' יכלל בסגל, באקיץ' ישלים את הבדיקות. איליץ' מועמד לעזוב

תקציר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב/ספורט1

הבלם ואסילייה באקיץ' שעבר אתמול (חמישי) בדיקות רפואיות, התבקש לעבור היום עוד מספר בדיקות לפני שיאושר ויחתום בהפועל תל אביב. גם אחרי שיעשה זאת, על מנת שיוכל להירשם בהתאחדות לכדורגל יצטרכו האדומים להגיע להסדר עם סטפן מרינוביץ' או להקפיאו.

אחרי שכל זה יתבצע, הפועל תצטרך להחליט מה היא עושה עם אנטואן קונטה. חיים סילבס עדיין בודק אופציות של זרים לתפקידים שונים, כאשר בצד עדיין ממתין הרוויה איליץ', שחתם כבר לפני שבועיים אך עדיין לא נרשם. אם לא יקרה שינוי של הרגע האחרון, במועדון יצטרכו לקבל החלטה את מי מהשניים להשאיר - קונטה או איליץ'.

הרוויה איליץ' שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
יעזוב כלעומת שבא? איליץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

סילבס לא תירגל הרכב לקראת הדרבי מחר וככל הנראה יעשה זאת היום. סתיו למקין חוזר לסגל, אבל אנטואן קונטה, הישאם לאיוס, ניב זריהן ובן ביטון ייעדרו, ונראה כי סילבס ירצה לשמוע על מערך חמשת שחקני ההגנה איתו פתח בטדי. אלכסנדר בולייביץ' צפוי להיכלל בסגל, אך ככל הנראה לא יפתח. דור אלו יפתח במקומו של בן ביטון.

שחקנים בקבוצה סיכמו את האווירה לקראת הדרבי: "כולם כבר קבעו שנחטוף תבוסה במספרים גבוהים, כל שחקן שלובש את החולצה שלנו ושומע את זה צריך להיעלב ולתת את כל מה שיש לו במגרש כדי להוכיח אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully