וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ממשיכה לחפש שוער. הדרבי התל אביבי יביא בשורות?

27.1.2023 / 7:05

אבוקסיס מתלבט בנוגע לקופאטדזה ובינתיים הוגשו הצעות לשוערים אחרים. במועדון עדיין מקווים שאחרי הדרבי, ביטון או דור תורג'מן יגיעו. גררו יישאר?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

חמישה ימים נותרו עד לסיום חלון ההעברות בישראל, ובבית"ר ירושלים לחוצים לצרף שוער. אתמול (חמישי) ושלשום הוגשו מספר הצעות לשוערים זרים, אך נכון לשעת ערב אתמול אין עדיין משהו שקרוב לסגירה. בנוגע לשוער הגאורגי לזאר קופאטדזה, במועדון עדיין מתלבטים אם להחתימו אבל יודעים שאם יוחלט לעשות זאת, הנושא הכספי לא יהווה בעיה.

בכל הנוגע לצירוף של שחקן התקפה, בית"ר לא תגיש הצעות עד שלא תהיה בטוחה שאדוארדו גררו מצא קבוצה אחרת. במועדון כבר סקפטיים לגבי האפשרות שזה יקרה ולא מן הנמנע שבסופו של דבר גררו יישאר חלק מסגל הקבוצה עד לסיום העונה. אם וכאשר, במועדון מקווים שהתקופה בחוץ יחד עם העובדה שראה שאין יותר מדי התעניינות בו, יעשו משהו לפנמי. אבל עדיין העדיפות היא שהוא ימצא קבוצה ויגיע זר במקומו.

אדוארדו גררו שחקן בית"ר ירושלים מתוסכל. קובי אליהו
יישאר ויתיישר? גררו/קובי אליהו

בנוגע לדן ביטון ודור תורג'מן, גם אתמול מכבי תל אביב הבהירה שמעבר שלהם לא עומד על הפרק. יש סיכוי קטן שדברים ישתנו אם מכבי תל אביב תצרף שחקן עד לתום מועד ההעברות, בעיקר לגבי דן ביטון. אגב, בשלב זה רונן חנצ'יס עדיין לא שוחרר מבית"ר בשל העובדה שלא צורף שחקן לחלק הקדמי.

בבית"ר התלבטו אתמול אם להזמין להתרשמות את המגן הרוסי-יהודי גריגורי מורוזוב, אבל הוא כנראה יגיע בסופו של דבר להתרשמות בהפועל תל אביב. במועדון מעדיפים את אביב סולומון בעמדה זאת, אך גם במקרה שלו, נכון לאתמול הפועל באר שבע לא מוכנה לשחרר אותו על אף הלחצים שמפעיל השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully