וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאסקו התאושש וצפוי לפתוח בהרכב בית"ר, גם בר כהן ב-11

27.1.2023 / 13:30

החלוץ התאושש מרגל עץ ואמור להיכלל ב-11 של אבוקסיס נגד הפועל חדרה (שבת, 19:30, ספורט2). הרכב חסר לקורצקי מנגד, נחמני יפתח בבכורה מול האקסית?

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים

כל הכרטיסים למשחק אזלו ואצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה צפוי להיות מלא ב-10,000 צופים, כאשר רק לפני יומיים התקבל ערעור הקבוצה ועונש המשחק ללא קהל הומר לרדיוס עם קהל.

יון ניקולאסקו התאושש מרגל עץ ממנה סבל ואמור לפתוח. מקס גרצ'קין צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי, כאשר בקישור בר כהן ימשיך לקבל קרדיט.

שחקן בית"ר ירושלים יון ניקולאסקו. קובי אליהו
יחזור לכבוש? ניקולאסקו/קובי אליהו

הפועל חדרה

מנחם קורצקי, מאמנה של הפועל חדרה שמונה השבוע לתפקיד במקומו של אסף נמני, יערוך מחר הופעת בכורה מחודשת במדי הקבוצה, שתתארח אצל בית"ר ירושלים באצטדיון "שלמה ביטוח", בפתח תקוה. המשחק הועתק מאצטדיון טדי, לאחר שבית הדין המיר את משחק הבית ללא קהל של בית"ר, במשחק רדיוס עם קהל.

קורצקי יאלץ להסתדר עם הרכב חסר מאוד כאשר הבלם ג'ונתן סיסה, שלא התאושש ממכה שספג בתבוסה לאשדוד בשבוע שעבר, נותר מחוץ לסגל וכך גם גלעד אברמוב החולה וניב גוטליב הפצוע שלא יתלבשו. הבלם עידו לוי שסוחב פציעה בשריר הירך האחורי, יערוך מבחן כשירות לפני המשחק וגם הוא בספק גדול מאוד להתמודדות. במידה שלוי לא יהיה כשיר, יוסט מנשה זלקה לעמדת הבלם ואורן סיטבון יפתח בקישור האחורי. אחד השינויים שקורצקי מתכנן למחר הוא החזרתו של המגן הסלובני קלמן שטרום להרכב. שטרום כבר קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה בשל היכולת המאכזבת שהציג עד כה, אך קורצקי ינסה לתת לו כעת הזדמנות נוספת להוכיח את יכולתו. סתיו נחמני, שחתם בקבוצה באופן רשמי השבוע לאחר ששוחרר מבית"ר ירושלים, יכלל מחר בסגל ויפגוש את חבריו לשעבר וייתכן שאף יפתח בהרכב במקומו של סטיבן אלפרד.

סתיו נחמני, חלוץ הפועל חדרה. שלומי גבאי
יפתח בבכורה מול האקסית? נחמני/שלומי גבאי

טריוויה

* הפועל חדרה ניצחה בשלושה מחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ותנסה להשלים דאבל עונתי היסטורי, אחרי ה-1:2 הביתי בסיבוב הראשון.

* בית"ר ירושלים כבשה בכל תשעת המחזורים האחרונים והזרים חתומים על 25 מתוך 31 שערי הליגה שלה.

* הפועל חדרה לא ניצחה בשמונת המחזורים האחרונים ובשישה מהם לא הצליחה לכבוש.

* מנחם קורצקי השיג ארבעה ניצחונות ב-16 משחקים בהם אימן מול בית"ר ירושלים: שניים עם הפועל רעננה ושניים בקדנציה הקודמת בהפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 7824

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:00: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully