וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי קליין חתם בהפועל ירושלים: "נרגש להצטרף למועדון היסטורי"

26.1.2023 / 18:00

האדומים מהבירה חיזקו את הקו הקדמי במתאזרח, שיצטרך לתפוס משבצת של זר כדי לשחק באירופה: "מחכה לשחק עבור בסיס האוהדים הנהדר". יונתן אלון: "שחקן קבוצתי ולוחם, בדיוק מה שאנחנו מחפשים"

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

הפועל ירושלים הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של טי.ג'יי קליין עד סוף העונה. הפורוורד המתאזרח, שחוזר לקדנציה שלישית בתחנה שלישית בישראל, יעבה את מצבת המקומיים ואת הקו הקדמי בעיקר בליגת העל, אך כדי לשתפו בליגת האלופות של פיב"א ייאלצו האדומים לפנות לו משבצת של זר, מכיוון שהוא לא עונה להגדרת שחקן "Home grown".

קליין (28, 2.06), שהחל את דרכו באירופה בגלאטסראיי הטורקית, עוד לא שיחק כדורסל העונה, מאז עזב את אנדורה מהליגה הספרדית בשלהי העונה שעברה. הוא לבש בעבר במשך שלוש שנים את מדיה של הפועל חולון, ורשם עונה לא מלאה במכבי תל אביב. בעונה שעברה שיחק בקבוצת הפיתוח של וושינגטון וויזארדס ורשם ממוצעים של 10 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-17 דקות לערב. קליין רשם גם ארבע הופעות בנבחרת ישראל במוקדמות מונדובאסקט 2017 ומוקדמות יורובאסקט 2020.

טי ג'יי קליין שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. ShutterStock
בקרוב באדום. קליין נגד בריימו במדי הפועל חולון/ShutterStock

המנהל הספורטיבי יונתן אלון בירך על החיזוק: "היתה לנו הזדמנות להחתים את טי ג'יי ולחזק את הקבוצה. הוא שחקן קבוצתי ולוחם ואלו בדיוק התכונות שאנחנו מחפשים בשחקנים. אנחנו שמחים שהצלחנו לצרף אותו אלינו, הוא יעזור לנו להתקדם ולהשתפר".

קליין עצמו אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד להצטרף למועדון היסטורי ויוקרתי כמו הפועל ירושלים. אני כבר מחכה לשחק עבור בסיס האוהדים הנהדר של הפועל, וללמוד ממאמן ענק. אנחנו מתחרים כעת על שלושה תארים ואני רוצה לעזור לקבוצה להגיע לפוטנציאל המלא שלה. יאללה הפועל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully