וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה השלים אימון מלא ובמכבי חיפה מעריכים שיהיה כשיר לריינה

26.1.2023 / 14:44

הקשר, שלא שיחק בהפסד למכבי תל אביב עקב דלקת בשריר, נמצא בתמונת ההרכב לשבת (15:00, ספורט4). מאמן שוערים נוסף הצטרף לצוות המקצועי

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה, דולב חזיזה, השילום אימון מלא היום (חמישי) ובקבוצה מעריכים שיוכל לשחק ביום שבת נגד בני ריינה (15:00, ספורט4). חזיזה, כידוע, סבל מדחקת בשריר הארבע ראשי ולא שיחק ולו דקה בתבוסה בבלומפילד 3:0 למכבי תל אביב ביום שני.

אם גם באימון המסכם שייערך מחר יצליח חזיזה להשלים אימון מלא, הוא עשוי לשוב להרכב לשמת ברק בכר והצוות המקצועי שלו. מי שיחסר למכבי חיפה הוא נטע לביא, שצפוי לטוס בתחילת השבוע הבא ליפן וכפי שפרסמנו היום הגיע לשגרירות יפן כדי לקבל ויזה, וכן ייעדרו מוחמד אבו פאני המורחק והמאמן ברק בכר שגם הוא ספג כרטיס אדום השבוע בבלומפילד.

גוני נאור, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון בכורה בירוק. גוני נאור/אתר רשמי, מכבי חיפה

בכל הנוגע לקשר הרכש גוני נאור, שרק הבוקר הוצג רשמית במסיבת העיתונאים, במכבי חיפה מתלבטים אם לעלות איתו בהרכב למרות שישלים רק שני אימונים לפני המשחק, או שמא לעלות עם חזיזה בעמדה מספר 8 או אולי עם בסאם זערורה ששב מהשאלה מהפועל עפולה.

בעניין אחר, בשל הצירוף של שריף כיוף לסגל, הירוקים צירפו עוזר מאמן שוערים חדש, גבריאל כהן, וזאת על מנת לתת מענה לכל ארבעת השוערים בצורה הגבוהה ביותר. כהן היה בצוות של הקבוצה הבוגרת בהפועל חיפה בעבר ומשמש כשוער בליגות הנמוכות. כהן הוא בנו של יהודה כהן, שוער העבר של הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully