וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד וסרדל בספק, רוני לוי מחכה למפגש עם ברדה: "הייתי קשור אליו"

26.1.2023 / 12:47

שני שחקני הפועל חיפה בסימן שאלה לקראת הפועל באר שבע (ראשון, 20:15, ספורט3), המאמן שיבח את מקבילו שעבד תחתיו בבירת הנגב: "הוא לא מפתיע אותי, יש לו את כל הנתונים כדי להצליח".

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

לירן סרדל וחאתם עבדל אלחמיד בספק לסגל של הפועל חיפה למשחק ביום ראשון נגד הפועל באר שבע (20:15, ספורט3). אלחמיד חזר לאימונים ומגביר קצב אך החלטה לגביו תתקבל ביום שבת, כשגם סרדל גבולי מאוד למשחק. מי שייעדר בוודאות הוא מוחמד קמארה שסוחב חמישה כרטיסים צהובים.

המאמן רוני לוי דיבר היום (חמישי) לקראת המשחק ואמר: "המשחק האחרון היה טוב מבחינתנו. היה חשוב לנצח את המשחק בבית ועם הקהל שלנו, אבל הפעם זה משחק אחר לגמרי מול קבוצה מהשלוש הטובות בליגה. אנחנו מסתכלים לטווח הקצר ולא לטווח הארוך מדי".

על המפגש מול האקסית וההצלחה של אלינה ברדה אמר: "יש סימפטיה לפני המשחק כי יש לי הרבה חברים והייתה לי תקופה מאוד טובה. הייתי קשור מאוד לאליניב, יש לו הרבה ידע, הוא רוצה תמיד ללמוד והוא עושה עבודה נהדרת, אבל בספורט בזמן המשחק הכל נשאר בצד. אם שיחקתי מול מכבי חיפה אני יכול גם מול באר שבע, ההצלחה של אליניב לא מפתיעה אותי, הוא היה שחקן נהדר ויש לו אישיות ואת כל הנתונים להצליח".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
בספק להתמודדות. אלחמיד/מאור אלקסלסי

לוי דיבר על המשך המאבקים בטבלה: "קשה לקחת נקודות מול הגדולות, אבל אין משחק בליגה שהוא נוח ובגלל זה מסתכלים ממשחק למשחק. נסתכל על המשחק הקרוב, יש יריבה חזקה ואיכותית ונצטרך להתעלות על עצמנו כדי לנצח".

על מצבת הפצועים סיפר "תומר יוספי עדיין לא כשיר, חאתם מרים את הקצב ומתחיל להתקרב לקבוצה, סרדל גם גבולי למשחק. שובל גוזלן? גם אם אנחנו אופטימיים, זה לפחות עוד חודשיים".

מאמן הפועל חיפה התייחס גם לשחקני הרכש: "צריך סבלנות עם שחקנים זרים, נכון שאין זמן ואנחנו צריכים אותם, הם מוסיפים גם מבחינת אישיות בחדר ההלבשה, אבל גם דברים ילכו יותר קשה הם שחקנים מצויינים שיתרמו לנו בטווח הקצר והארוך.

"אני לא רוצה להתייחס למה שהיה קודם, קשה למצוא בינואר שחקנים טובים, ראינו עשרות אם לא מאות שחקנים אבל ניסינו לבחור כאלה עם ניסיון ורקורד טוב. לשמחתי הצלחנו למצוא שחקני נבחרת במדינות שלהם, וגם אם אלה לא הנבחרות הגדולות בעולם, שחקן נבחרת מביא יכולות התנהלות ומקצועיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully