וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלומפילד ייצבע באדום? הצפי: 18 אלף אוהדי הפועל תל אביב בשבת

26.1.2023 / 11:00

ההחלטה לא לפתוח את שער 13 לאוהדי מכבי תל אביב, גרמה להתעוררות. בולייביץ' ובאקיץ' יחתמו, מורוזוב עשוי להגיע להתרשמות, קונטה יישאר?

תקציר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב/ספורט1

עם צירופו של רווה אסייג ונחיתתם הצפויה של הקשר המונטנגרי אלכסנדר בולייביץ' והבלם הסרבי ואסילייה באקיץ', הפועל תל אביב מתקרבת להשלמת הסגל שלה. מי שעדיין נמצא על הפרק ועשוי להגיע להתרשמות של מספר ימין הוא המגן הרוסי-יהודי גריגורי מורוזוב מצלייה הסלובנית, אך רק היום אמורה להתקבל ההחלטה הסופית בעניינו.

הסרבים יירשמו בהתאחדות על חשבונם של אבו דוסו וסטפן מרינוביץ', שאיתו אמורים להגיע להסכם על התרת חוזה או שיוקפא. מרינוביץ' מחפש קבוצה בחו"ל ולא רוצה להישאר בישראל. פאבלו גונסאלס קיבל אישור לטוס לספרד שם יעבור את הניתוח לשחזור רצועת הברך. הוא אמור לחזור בקיץ לתחילת האימונים של העונה הבאה.

מי שכרגע מתנדנד הוא אנטואן קונטה, שאם ייחתך מי שיירשם במקומו הוא הקשר הקרואטי הרוויה איליץ'. על פי חוזהו של הצרפתי, לאדומים הייתה אפשרות להתיר את החוזה איתו עד ה-14 בינואר, אך הם לא עשו זאת מכיוון שלא הייתה עד אז החלטה בנוגע לתקציב הרכש. בני סכנין ונס ציונה מעוניינות בקונטה, אך לא בטוח שיסכים לעבור לקבוצה אחרת בארץ. כך או כך, בינתיים קונטה עומד לרשותו של חיים סילבס והוא צפוי להיות כשיר לדרבי התל אביבי, כמו גם סתיו למקין. לעומתם, בן ביטון הפצוע ייעדר.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתייצבים בנוכחות מלאה. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

ההחלטה שלא לפתוח את שער 13 לאוהדי מכבי תל אביב, גרמה להתעוררות בקרב אוהדי הקבוצה. עד כה הבטיחו כ-14 אלף אדומים הבטיחו את מקומם בבלומפילד בשבת והצפי הוא ל-18 אלף לכל הפחות, שייצרו אווירה ביתית. במועדון מצפים לתשובה עד סוף החודש מקבוצת הרכישה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully