וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא לא יכלל בסגל מכבי חיפה לריינה. שרי יהפוך לקפטן הקבוע

26.1.2023 / 11:10

הקפטן בסידורים בשגרירות וצפוי להמריא בראשון לקראת חתימה בגמבה אוסקה, שחר שוחח עם השחקנים. גוני נאור הוצג: "רציתי להגיע כבר בקיץ", בכר: "הייתה תחושה של חסינות ונינוחות, קיבלנו זעזוע שצריך לנצל לטובתנו" (שבת, 15:00, ספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

כשהיא עדיין נהנית מיתרון של חמש נקודות בפסגת הטבלה, מכבי חיפה רוצה להתאושש מה-3:0 שחטפה ממכבי תל אביב בבלומפילד ולשוב למסלול הניצחונות. מכבי בני ריינה תגיע לאצטדיון סמי עופר בשבת (15:00, ספורט4), והירוקים יקוו לנקום על ההפסד המפתיע לעולה החדשה בסיבוב הקודם, שלאחריו יצאה לרצף של 11 ניצחונות ליגה והשוותה שיא מועדון.

היא תצטרך לעשות זאת ללא נטע לביא, שנמצא בסידורים בשגרירות לקראת החתימה בגמבה אוסקה וצפוי להמריא ליפן ביום ראשון. הקפטן לא נכח באימון הבוקר ולא יכלל בסגל למשחק. ברק בכר אמר עליו כי "הוא בתהליך של רישומים, אבל עד שזה לא סגור - זה לא סגור".

מי שיחליף אותו בתפקיד הקפטן באופן קבוע מעתה ואילך, הוא צ'ארון שרי. הבוקר באימון הגיע יעקב שחר ושוחח עם השחקנים.

גוני נאור מוצג כשחקן מכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה
גוני נאור מוצג כשחקן מכבי חיפה/מערכת וואלה, שלמה וייס

ברק בכר, שהורחק בשני האחרון ולא יעמוד על הקווים, התייצב היום (חמישי) למסיבת העיתונאים לקראת קרב הקצוות מול נועלת הטבלה בה הוצג הרכש הטרי גוני נאור: "את נאור רצינו כבר בחלון שעבר, אנחנו עוקבים אחריו כבר הרבה זמן. הוא מתאים למועדון ואין לי ספק שישתלב".

על המשחק מול מכבי תל אביב: "לא עשינו את הדברים שתרגלנו מבחינה מקצועית וגם מבחינת הגישה. ידענו שעבור מכבי תל אביב זה משחק של החיים שלהם ורצינו לבוא באותה גישה - לא הצלחנו, נכשלנו, נענשו והפסדנו בצדק. לא אוהב לדבר על השופטים, מה שקרה לא אופייני לי וזה לא משהו שאני רוצה שיקרה. יש פה צוות מספיק טוב, לא חושב שלהרחקה שלישצריכה להיות פגיעה בהכנות או במשחק".

"לפעמים כשאתה מנצח אז יש תחושה שקשה לשלוט עליה - של חסינות, אולי נינוחות. לפעמים צריך את ההפסד, חבל שזה קרה במשחק הזה ובצורה הזאת, אבל לפעמים דברים כאלה גורמים לקבל זעזוע שמגיע מבחוץ. צריך לנצל את זה לטובתנו, להבין שצריך להתעורר ולעשות דברים אחרת".

על האפשרות לצירוף רכש נוסף: "צריך לדעת להעריך את מה שיש, ויש פה סגל מצוין, יש שחקנים שחלק מהם חזרו וחלק תיכף חוזרים. ברגע שכולם יהיו זמנים תהיה פה תחרות טובה ואיכות, לזה אנחנו מחכים. יהיה הרבה יותר קל, גם לי כמאמן".

על בני ריינה: "כל קבוצה צריכה נקודות, בטח הם שנמצאים במקום האחרון. בטח אחרי ההפסד נגדם אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו טיפת זלזול".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גוני נאור מוצג במכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה
הוצג במדים הירוקים. גוני נאור לצד ברק בכר/מערכת וואלה, שלמה וייס

גוני נאור שהוצג גם כן נכח במסיבת העיתונאים: "שמח מאוד להיות פה, זא אתגר חדש ולא פשוט. אני מתרגש ומחכה לפגוש את הקהל בשבת. קשה מאוד להגיד לא למועדון כמו מכבי חיפה, רציתי להגיע גם בקיץ וגם עכשיו, שמח שזה הסתדר".

"נטע לביא? כניסה לנעליים ענקיות. אנסה לעשות את הכי טוב שלי, להיות גוני נאור ולא להיכנס לנעליים של אף אחד. בכל מקום יש מלחמה על התפקיד, גם בירושלים וגם כאן, זו אותו עבודה. זיו אריה? חברים טובים היינו ונישאר, רוצה להודות לו גם במעמד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully