וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בעפולה על המשטרה לקראת בית"ר: "כל משחק אצלם זה היערכות למלחמה"

26.1.2023 / 9:35

הקבוצה מהלאומית המומים מדרישות המשטרה לקראת רבע גמר הגביע בשבוע הבא: "הם בטוחים שמדובר ביציאה למבצע בעזה, הפכנו למפרנסים של התחנה". במוקד: איסור אביזרי עידוד ואמבולנס טיפול נמרץ בעלות של עשרות אלפי שקלים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

זעם גדול אצל ראשי הפועל עפולה מהליגה הלאומית על המשטרה, וזאת לאור הדרישות לכמויות ואבטחה ודרישות נוספות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. הקבוצה מבירת העמק נערכת לרבע גמר גביע המדינה בשבוע הבא מול הקבוצה מליגת העל (ברביעי) ואמש נערכה פגישה במשטרת עפולה. בפגישה הוחלט על 72 שוטרים ו-50 סדרנים שיאבטחו באצטדיון בעפולה כשהכרטיסים למשחק אזלו ויהיו בו 3,000 צופים. בנוסף, גורמים בקבוצה שנכחו בפגישה עם המשטרה אמרו לוואלה! ספורט: "קצינת האג"מ בתחנה בטוחה כי מדובר ביציאה למבצע צבאי בעזה, לא בחגיגת כדורגל לתושבי העיר ולאוהדי בית"ר".

במשטרה הודיעו כי לא יאפשרו אביזרי עידוד לאוהדי בית"ר ירושלים ובנוסף ביקשו להציב רחפן ושוטרים סמויים בתוך יציעי אוהדי בית"ר. בעפולה טענו כי אין יריבות בין המועדונים ולמרות זאת במשטרה טענו כי מדובר במשחק רגיש עם היערכות גבוהה. עוד בקשה תקדימית של המשטרה לאנשי עפולה היא להציב במקום אמבולנס רגיל, אמבולנס טיפול נמרץ. בעפולה נותרו בהלם מהבקשה אך הבינו שיצטרכו להיפרד מעשרות אלפי שקלים לאחר הבקשות של תחנת עפולה.

אוהדי בית"ר ירושלים בנוף הגליל. דני מרון
"המשטרה נערכת כאילו מדובר במלחמה". אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

מהפועל עפולה נמסר בתגובה: "הפכנו להיות המפרנסים העיקריים של תחנת עפולה. הגעתה של בית"ר ירושלים לעיר זו חגיגה וצר לנו שמישהו חושב שזה אירוע התרמה לאנשי האבטחה. הבקשה לניידת טיפול נמרץ במקום אמבולנס רגיל היא השיא". גורם אחר אמר בעניין זה: "כל משחק אצל המשטרה הוא היערכות למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully