וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית, יפהפייה, מיליונרית? "הספורטאית הסקסית בעולם" טוענת: החיים שלי קשים

26.1.2023 / 0:51

למרות שיופייה החיצוני פתח לה דלתות רבות וסידר לה קמפיינים ומיליוני עוקבים, אליסה שמידט מתעקשת: "יופי הוא דבר פנימי בכלל, החיים שלי לא נוצצים, אני לפעמים בלחץ שגורם לי לבכות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

אליסה שמידט ציינה בעבר שהיא לא אוהבת במיוחד את ההגדרה "הספורטאית הסקסית בעולם", כפי שהיא מכונה על ידי צהובונים רבים ומדורי רכילות, מאחר שהיא לפני הכל ספורטאית, אבל אין ספק שהיופי החיצוני שלה הפך אותה לדמות מוכרת בעולם.

שמידט, לשם המחשה, היא אתלטית שרצה בנבחרת גרמניה בריצת השליחים 4 כפול 400 מטר ואף השתתפה באליפות העולם האחרונה, אבל בזמן שספק אם יש מישהו בגרמניה או בעולם שמכיר את חברות הנבחרת הגרמנית ב-4 כפול 400 - לשמידט יש 3.4 מיליון עוקבים באינסטגרם.

הרצה הגרמנייה אליסה שמידט באירוע אופנה. Gareth Cattermole, GettyImages
מוזמנת לאירועים, דוגמנית, כוכבת. שמידט/GettyImages, Gareth Cattermole
הרצה הגרמנייה אליסה שמידט. Alexander Hassenstein, GettyImages
עובדת קשה. שמידט/GettyImages, Alexander Hassenstein
הרצה הגרמנייה אליסה שמידט. Alexander Hassenstein, GettyImages
הרצה הגרמנייה אליסה שמידט/GettyImages, Alexander Hassenstein

בנוסף, בזמן שרוב הספורטאים האולימפיים (גם המצליחים שביניהם) נאלצים לעבוד קשה כדי לזכות בספונסרים וחסויות מסחריות שונות - שמידט כמובן זוכה לקמפיינים מסחריים רבים, במקביל עוסקת בדוגמנות ואף מתארחת בלא מעט אירועי אופנה כאורחת כבוד.

בשנה שעברה היא אף נבחרה להיכלל בנבחרת "30 מתחת ל-30" של המגזין "פורבס", שבחר 30 נשים מצליחות ומשפיעות ("לא האמנתי, בכיתי מאושר כשהסוכן שלי סיפר לי את זה", סיפרה), תואר שבו זכתה על אף שהישגיה הספורטיביים לא מרשימים במיוחד. אבל שמידט מתעקשת שהחיים שלה אינם קלים כפי שנראים מהצד.

הרצה הגרמנייה אליסה שמידט עם נבחרת השליחים באליפות העולם. Andy Lyons, GettyImages
מישהו מכיר את שאר חברי הנבחרת?/GettyImages, Andy Lyons
אליסה שמידט ונבחרת גרמניה שליחות 400 מטר. GettyImages
אליסה שמידט ונבחרת גרמניה שליחות 400 מטר/GettyImages
הרצה הגרמנייה אליסה שמידט. חשבון האינסטגרם של אליסה שמידט, אתר רשמי
"הספורט לפני הכל"/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של אליסה שמידט

האם האינסטגרם פתח לך הרבה דלתות?, היא נשאלה, וענתה: "פעם אינסטגרם לא היה דבר כל כך פופולרי, שאיפשר למצוא עבודה והכנסה, וזה לא שהתאמצתי לרדוף אחרי עוקבים, זה פשוט קרה. פשוט נהניתי להעלות תמונות, אבל מעולם לא חשבתי שאוכל לעשות מזה כסף. אבל מה שעזר לי זה גם ההצלחה. כשהייתי באולימפיאדה, למשל, נוספו לי עוד חצי מיליון עוקבים".

היא מתעקשת ש"כשאני מתאמנת, אני תמיד משאירה את הטלפון בצד, לא מתעסקת בזה. הספורט תמיד בא ראשון", אבל גם מספרת: "אני במקביל גם לומדת באוניברסיטה לימודי תקשורת, אני יודעת שלא תמיד אשאר בספורט וחשוב למצוא איזון ומקצוע לאחרי זה, אנ לא יכולה רק להתרכז בזה. אבל לא פשוט להתרכז בשלושה דברים במקביל - ספורט, קריירה ולימודים - החיים שלי לא נוצצים כמו שהם נראים, אני עובדת קשה מאוד.

"לפני תחרויות אני מתאמנת קשה, מנסה לשכנע את עצמי שגם אם איכשל העולם לא יקרוס, מתנחמת בזה שאני יודעת שאני נותנת את המיטב שלי. אבל בדרך כלל אני קולטת תחת איזה לחץ הייתי רק כשהתחרויות נגמרות, ואז אני פשוט פורצת בבכי. לפני כן אני לא נותנת לזה להשפיע עליי".

טוענת ש"יופי זה עניין חיצוני". שמידט

כמו כן, היא נשאלה מהן סודות היופי שלה ושמידט אמרה: "יופי זה משהו שבא מבפנים. ברור שאתה יכול לשפוט על פי מראה חיצוני, אבל כדי להכריע אם אדם הוא יפה או לא, אתה חייב להכיר אותו... אני אישית תמיד אוהבת מכנסי עור, הם הכי מחמיאים לי, יחד עם בלייזר. אני משתמשת במסקרה עמידה למים ואייליינר עמיד למים, זה עוזר מאוד, וקצת קונסילר, זהו. השיער השופע? אני חופפת כל חמישה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully