וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קראנקה הוא הרכש הכי מוצלח בחלון ההעברות: הטור של דני דבורין

24.1.2023 / 14:08

הגנת מכבי חיפה חלמה בהקיץ, דווקא במשחק הגדול, ודבורין לא מופתע מהצמד שהבקיע ערן זהבי • הטור של דבורין

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

אמש (ב'),לאחר הניצחון המשכנע 0:3, שהשיגה מכבי תל אביב על מכבי חיפה, אמר ערן זהבי שהוא מעניק לקבוצתו ציון 10. הוא עצמו מוכן להסתפק בציון נמוך יותר, 8 או אפילו 7. ערן יכול לומר זאת דווקא משום שהבקיע שני שערים, בדרך לנוקאאוט, שהושג הרבה מאד בזכותו.

זהבי מבקיע שערים מלידה, ניצל את העובדה שבשתי בעיטותיו לרשת האלופה, הוא היה פנוי לחלוטין. איש משחקני חיפה לא ניסה לעוט לעברו כדי לבלום את הבעיטות. כך קרה גם כאשר גויאגון כבש את השער הראשון. כל מי שמכיר את זהבי יודע שהוא מגיע לכל משחק כדי לחפש את השער. בכך הוא עולה בהרבה על כל חלוץ בליגת העל ובנבחרת ישראל. כדי למנוע ממנו להפציץ את הרשת, חייבים להיצמד אליו. רק כך ניתן למנוע ממנו את הבעיטות המדויקות ממרחק, אלה שהכניעו שוערים רבים. זו כמובן עדות לכך שהגנת מכבי חיפה חלמה בהקיץ, ומכאן גם נולד ההפסד המכאיב שנחלה.

אייטור קראנקה, מאמן תל אביב, הספיק בתוך שבועיים להפיח רוח רעננה בשחקניו. על כך אין לי ספק. אני חושב שהם משתדלים גם עבורו, והדברים ניכרים במאמץ שהשקיעו בשטח. מי יודע, אולי קראנקה יתגלה כרכש הכי מוצלח של הקבוצה בחלון ההעברות של ינואר.

הירוקים לעומתם, לא מצאו, לא את ידיהם ולא את רגליהם. לפיכך טוב עשה מאמנם, ברק בכר, כאשר בסיום המשחק לא ניסה לתרץ את ההפסד הכבד. אולי משום שגם לא היה מה לתרץ. הבשורה היחידה שעימה שבו המפסידים מבלומפילד לביתם, היא בכך שלא בכל פעם הם יפגשו ביריבה כה עוצמתית.

מאידך, על מכבי תל אביב לזכור שהיא עדיין בפיגור בן 5 נקודות מהפיסגה. לניצחון שהשיגה אתמול לא תהיה משמעות אם תפסיד בדרבי, זה המחכה לה מעבר לפינה, כבר בשבת הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully