וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורקיה לרוסיה? לוקומוטיב קובאן רוצה את מקס היידיגר

24.1.2023 / 13:35

הגארד הישראלי, שיחזור לנבחרת בעוד כשבועיים, עשוי לעזוב את מרכזפנדי לטובת הקבוצה מקרסנודאר שמעוניינת בו באופן מיידי. קולע העונה 19.5 נקודות למשחק בליגה הטורקית

מקס היידיגר יגיע בעוד כשבועיים לנבחרת ישראל ויתפוס את משבצת המתאזרח שלה בחלון המשחקים הקרוב, אבל ייתכן שהוא עומד בפני שינוי נוסף בקריירה: לוקומוטיב קובאן פנתה לגארד והציעה לו להצטרף אליה באופן מיידי.

היידיגר (25, 1.90) נהנה מעונה מצוינת במרכזפנדי, והוא מדורג שלישי בטבלת מלך הסלים של הליגה הטורקית עם 19.5 נקודות למשחק ורביעי בין מוסרי האסיסטים (6.3). קבוצתו נלחמת על כרטיס כניסה לרבע גמר הפלייאוף, וכדי לשחררו תצטרך קובאן לשלם לה פיצוי.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל מקס היידיגר. ברני ארדוב
בקרוב ברוסיה? היידיגר/ברני ארדוב

קובאן, שהייתה אחת הקבוצות המובילות ביורוקאפ בשנים האחרונות, מופיעה העונה רק בליגת ה-VTB בגלל המלחמה באוקראינה שהובילה להרחקת הקבוצות הרוסיות מכל המפעלים הבינלאומיים. מאמנה הוא שחקן העבר בלאגוטה סקוליץ', והיא העבירה אליה לאחרונה את כריס הורטון ששוחרר מהפועל תל אביב.

היידיגר אינו שלם עם מעבר לרוסיה במציאות הנוכחית, ולפיכך עדיין לא ברור לאן יוביל הרצון של קרסנודאר. מוקדם יותר העונה הוא זכה כבר להתעניינות מגלאטסראיי ומהפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully