וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברור שלמכבי תל-אביב יש מה להפסיד: הטור של דני דבורין

23.1.2023 / 8:49

דני דבורין לא מקבל את דברי קראנקה, מאמן הצהובים, שאמר שלקבוצתו אין מה להפסיד מול מכבי חיפה. הטור של דבורין

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

נדהמתי והופתעתי כאשר קראתי דברים שאמר אתמול (א) אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל-אביב, לקראת משחקה של קבוצתו הערב מול האלופה: "אני חושב שהלחץ הוא על חיפה. הם במקום הראשון בטבלה. להם יש משהו להפסיד. לנו אין מה להפסיד". קראנקה טועה בדבר אחד: ברור שלמכבי תל-אביב יש מה להפסיד!

יתכן מאד שקבוצת מכבי חיפה בלחץ מסוים, אבל מכיוון שיתרונה על פני מכבי תל-אביב הוא בן שמונה נקודות, היא כנראה לחוצה פחות, בהשוואה למכבי תל-אביב ולהפועל באר-שבע הדולקות אחריה. הרי ברורה לכל אחד משמעותו של הפסד מכבי תל-אביב. מכאן שהאמירה לפיה "לנו אין מה להפסיד" לא נכונה, ובוודאי מיותרת.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אמירה מיותרת. קראנקה/אריאל שלום

על קראנקה לדעת שאוהדי מכבי תל-אביב רואים בקבוצתם כפייבוריטית מול מכבי חיפה, משחק הכולל גם יוקרה. מבחינתם אין דבר כזה הנקרא "לנו אין מה להפסיד". מדובר במאבק בין שתי יריבות מושבעות, שכתר האליפות הוא מטרתן העיקרית. לפיכך לכל אחת מהן הפסד לא בא בחשבון. נכון, למכבי חיפה " יש משהו להפסיד", כדברי קראנקה, אולם אין הדבר עומד בסתירה לכך שלמכבי תל-אביב הפסד יהיה מהותי. הרבה יותר מהותי.

אינני יודע אם קראנקה רצה "להרדים" את מכבי חיפה ולטעת בה ביטחון מופרז. לדעתי דברים כאלה כבר לא עובדים על אף אחד. עם זאת, עליו לתת לנו את הקרדיט שביכולתנו לקרוא ולהבין את טבלת ליגת העל. אנחנו יודעים עד כמה חשוב למכבי תל-אביב העימות הישיר עם האלופה, בוודאי כאשר בסיומו של אותו משחק נדע האם מכבי חיפה הגדילה את יתרונה על פניה, עד ל- 11 נקודות, או שמא הוא יקטן הלילה ל- 5 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully