וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהפועל חיפה: "עשינו צעד חשוב לחלק העליון"

22.1.2023 / 10:37

היכולת טעונה שיפור, אך האדומים מרוצים מהתוצאות מאז הפגרה. מזרחי ימשיך לקבל קרדיט, במועדון מנסים לשכנע את רווה אסייג להצטרף

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

שמחה אדירה בהפועל חיפה אחרי ה-0:1 הדרמטי על עירוני קרית שמונה. המאמן רוני לוי דיבר בימים שלפני המשחק על כך שיש שלבים שצריך לנצח גם אם לא מציגים כדורגל טוב, ואכן, כך היה, עם שער ניצחון של גיא מזרחי. המגן כבר היה בדרך החוצה מהמועדון אך הפציעות של לירן סרדל ודור מלול חזר לעניינים, וכעת נראה שיקבל קרדיט נרחב יותר. סרדל אמור לחזור כבר במשחק הבא אך ההערכה היא שמזרחי ישמור על מקומו בהרכב, בעוד סרדל יחזור למרכז המגרש.

"אין ספק שעשינו צעד חשוב כדי להיות קרובים יותר לחלק העליון מאשר לתחתון", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שאנחנו לא משחקים כמו שאנחנו רוצים, אבל לפחות צבירת הנקודות טובה מאז שחזרנו מהפגרה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם גיא מזרחי. מאור אלקסלסי
ימשיך לקבל קרדיט. גיא מזרחי/מאור אלקסלסי

בקבוצה החמיאו לחנן ממן שחזר להרכב והיה נמרץ מאוד, כמו גם למזרחי כמובן. כעת האדומים ינסו להאיץ את הניסיונות לצרף את שחקן הכנף ארבידאס נוביקאס הליטאי. בחיפה רוצים מאוד להתחזק בשני שחקני כנף כשמלבד הליטאי גם שמו של רווה אסייג מהפועל עכו על הפרק. לאסייג סעיף שחרור בחינם לליגת העל ובחיפה ינסו לשכנעו להגיע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully