וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דז'יקיץ': "זו הייתה דרכי המוזרה לומר תודה לאוהדים"

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 10:19

מאמן הפועל ירושלים הטריף את הקהל כשנטל את המיקרופון בתום הניצחון דרמטי על בני הרצליה, וזעק "10,000!" - כשביקש למלא את הארנה בליגת האלופות: "אני לא יכול לקחת כלום מהמשחק. זה היה הוגן אם היינו מפסידים". אור קורנליוס: "יש לנו מאמן מיוחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.1/ספורט1

זה היה מסוג המשחקים שהנוכחים בהם יצברו לא מעט זיכרונות. הקאמבק מ-16 הפרש, האסיסט של עוז בלייזר להטבעה של איתי שגב, הסל שכפה הארכה מצידו של ג'וליאן גמבל, כמעט סל הניצחון של סנדי כהן, שלשת הניצחון של ספידי סמית' - צריך רק לבחור. אבל בסופו של דבר, סינק הווידאו שיישמר מליל אמש (שבת) בארנה יהיה הרגע שבו אלכסנדר דז'יקיץ' הפך לכרוז.

הפועל ירושלים בנתה הקיץ קבוצה אפורה על הנייר, בלי שמות גדולים או נוצצים. למעשה, הכוכב האמיתי שלה עומד על הקווים. הוא מפלרטט עם המצלמות, צוחק עם הקהל ובעיתות מצוקה, מתברר, יכול להפוך גם למנהיג הקומץ ביציע. בתום הניצחון הדרמטי על בני הרצליה 82:84 בתום הארכה, המאמן חטף את המיקרופון ממתנאל בראשי וזעק "10,000!". הוא ביקש שרבבת צופים תגיע לארנה בפתיחת הטופ 16 ביום רביעי מול דיז'ון.

אחר כך, כשנרגע, הסביר דז'יקיץ' כי "בסך הכל אמרתי לאנשים לבוא ולראות את המשחק בליגת האלופות. זו הייתה דרכי המוזרה לומר תודה לאוהדים. אנחנו נזכור את זה שחזרנו ואת זה שניצחנו. זה לא היה המשחק הכי טוב ולא היה המשחק הכי גרוע שלנו".

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דב הליקמן,
צבעוני, כהרגלו. דז'יקיץ'/דב הליקמן

דווקא לאחר שהביסה בקלילות את הפועל תל אביב בגביע המדינה, ירושלים פתחה בצורה רעה במיוחד; היא איפשרה להרצליה לרוץ ל-0:17 בשלהי הרבע הראשון (מפיגור 11:10 ליתרון 11:27) ולבטל קאמבק אדום עם ריצת 0:11 במהלך הרבע השני (מ-28:31 ל-28:42). "זה לא היה בלתי הוגן אם היריבים שלנו היו מנצחים", הודה דז'יקיץ'. "ציפינו להתחלה פחות טובה בגלל דברים שהתרחשו בימים האחרונים", הוסיף, ולא הסכים לפרט במה מדובר. "אני לא לוקח כלום מהמשחק, כי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו. אני לא יכול לקלל, אז אומר רק שאכזבה אינה המילה הנכונה לתאר את מה שהרגשתי.

"הפתיחות האלה קורות לנו לרוב אחרי ניצחונות גדולים, ואנחנו צריכים לתקן את זה", הוסיף אור קורנליוס, שקלע שבע נקודות ב-36 דקות. "המאמן אומר שיש לנו בעיית ריכוז, ובאמת, טעויות של חוסר ריכוז החזירו אותנו בכל פעם לאחור. כולם יודעים שיש לנו מאמן מיוחד. הוא דוחף אותנו המון ומביא המון אנרגיות. אני אוהב אותו מאוד, אישית ומקצועית".

קורנליוס החמיא לסמית', שמלבד השלשה החשובה ביותר - להט עם 28 נקודות, שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים; ולשגב, שקלע שיא עונתי של 12 נקודות ב-14 דקות ללא החטאה. "ספידי הוא המנהיג שלנו. תמיד כשאנחנו בבור, הוא מדבר איתנו ומרים את כולם, ולוקח פיקוד על הקבוצה. הוא שחקן נהדר, ואני שמח שבכל יום הוא מוכיח מה הוא שווה. מעבר לזה, הוא לב גדול. איתי תמיד קריטי לניצחון. הקהל ואנחנו אוהבים אותו, והוא חשוב לנו מאוד. אני שמח שהתחבר לו. יש לנו רוטציה ארוכה, וזה היתרון שלנו".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית'. דב הליקמן,
קורנליוס: "ספידי הוא המנהיג שלנו"/דב הליקמן

דז'יקיץ' סיכם במבט כללי על ליגת העל: "הליגה הישראלית מלאה בכישרון, ואני לא מדבר רק על הזרים, אלא גם על הישראלים. אם תיתן ליריבים שלך לשחק את הכדורסל שלהם - הם מסוגלים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully