וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס רוצה לצרף שלושה שחקנים עד תום מועד ההעברות

22.1.2023 / 7:36

הפועל תל אביב צפויה להתיר את החוזים של מרינוביץ' וזר נוסף, כדי להחתים שניים במקומם. אביב סולומון מועמד. לחץ לקראת הדרבי: "מי שלא מאמין, שיבקש לא לשחק"

חיים סילבס אחרי ה-0:0 בטדי בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים/ספורט1

בהפועל תל אביב הורגשה אופטימיות מסויימת לאחר התיקו 0:0 מול הפועל ירושלים אתמול (שבת), לאור השיפור המקצועי ביחס למשחקים קודמים. האדומים באו מראש בגישה שלא להניע כדור או ללחוץ גבוה, ורצו לנצל טעויות של היריבה כדי לעקוץ בהתקפות מתפרצות, אך ככל שהתקדם המשחק הרגישו יותר בטוחים ועם קצת יותר איכות ברגל המסיימת היו משיגים ניצחון.

ובכל זאת, לאור רצף שבעת המשחקים ללא ניצחון בליגה והדרבי שבדרך, המצב לא פשוט. הקרב על היוקרה העירונית שייך לצהובים כבר קרוב לתשע שנים וקשה לראות כיצד חניכיו של חיים סילבס יצליחו להוציא אפילו נקודה מהמשחק. ועדיין, שחקנים אמרו אתמול: "מי שלא מאמין שיבקש לא לשחק, מכבי תל אביב זאת לא באיירן מינכן, היא פייבוריטית וטובה יותר, אך אם כולם יבואו טוב ועם הקהל שלנו אפשר לעשות משהו".

שחקני הפועל תל אביב שלומי אזולאי, אור ישראלוב. ברני ארדוב
המצב לא פשוט בהפועל תל אביב. אזולאי וישראלוב/ברני ארדוב

שמונה ימים לסיום חלון ההעברות, סילבס רוצה עדיין לצרף שלושה שחקנים. בשוק הישראלי אביב סולומון הוא אופציה לעמדת המגן השמאלי במקרה שאבו דוסו ישוחרר, כאשר המאמן עדיין מחפש בלם, קשר אחורי ושחקן כנף. במועדון העריכו אתמול כי בימים הקרובים יותרו בהסכמה חוזיהם של סטפן מרינוביץ' ושחקן נוסף מבין השלושה - אבו דוסו, אנטואן קונטה וגודפריד רומראטו, ובמקביל יירשמו שני זרים חדשים כאשר עוד לא ברור אם אחד מהם יהיה הרוויה איליץ', שחתם אך עדיין לא נרשם.

בן ביטון מתח את שריר הירך האחורי וצפוי להיעדר מהדרבי, דור אלו יפתח במקומו. קייס גאנם סובל מהתכווצות בלבד בשריר התאומים, אך אמרו להיות כשיר. טרם התברר מצבם של סתיו למקין וקונטה הפצועים. האחרון אמור לחזור היום לישראל לאחר שטס לצרפת באישור על מנת לבקר את אביו החולה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שוער הפועל תל אביב סטפן מרינוביץ'. קובי אליהו
בדרך החוצה. סטפן מרינוביץ'/קובי אליהו

סילבס אמר לקראת הדרבי: "שיחקתי ואימנתי בדרבי חיפאי, אני מבין את האחריות, יצא לי לנצח כאנדרדוג את מכבי חיפה, אני יודע שזה מאוד מאוד חשוב לקהל וגם השחקנים מבינים את זה. השתדלנו לא לחשוב על זה עד עכשיו, אבל מעכשיו אנחנו רק בזה, להיות שם כדי לא לאכזב".

במועדון מקווים כי קבוצת הרכישה האמריקאית תתן את תשובתה כבר השבוע, כאשר תשובה חיובית תייצר גם רגיעה בקרב האוהדים לקראת הדרבי הנפיץ, שבמפגש האחרון עלה למועדון בשלושה משחקים ללא קהל ובנזק כלכלי של יותר מ-1.5 מיליון ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully