וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית, שעון וסופ"ש בצימר: אוהדי חיפה עושים הכל כדי להגיע לבלומפילד

20.1.2023 / 18:15

משחק העונה נגד מכבי תל אביב בפתח, והביקוש המטורף גורם לאוהדי מכבי חיפה להעלות הצעות הזויות בתמורה לכרטיסים - מחבילות נופש ומזכרות יקרות ערך, ועד שעוני יוקרה בשווי אלפי שקלים. והכל כדי להיות אחד מ-2,850 ברי מזל שאולי יהיו עדים להיסטוריה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

ככל שזה נוגע למשחקים בפרופיל גבוה בכדורגל הישראלי, נהוג להשתמש במונח "טירוף כרטיסים" כדי להדגיש את הביקוש הגבוה בקרב מחנות האוהדים. אבל לקראת משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום שני בבלומפילד, המונח המעט מכובס הזה מקבל משמעות חדשה.

2,850 כרטיסים בלבד הוקצו לאוהדי מכבי חיפה לקראת המשחק, בו הקבוצה תוכל לעשות צעד משמעותי נוסף אל עבר זכייה באליפות שלישית ברציפות. רובו המוחלט של אצטדיון בלומפילד ייצבע בצבעי צהוב-כחול בשני. מנגד, מיותר לציין שכל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה נחטפו במהירות הבזק. ובכל זאת, הבהלה לכרטיסים בצד הירוק שוברת שיאים, ואת ההוכחות ניתן למצוא ברשתות החברתיות.

דניאל סונדגרן ועלי מוחמד אמורים להיות כשירים למכבי תל אביב
מוכנים לעוד משחק עונה: האזינו ל"הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5fm
הפועל ירושלים תדרוש דמי השבחה לא מבוטלים על גוני נאור

ההצעות ההזויות של אוהדי מכבי חיפה בתמורה לכרטיסים למשחק נגד מכבי תל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
להחלפה: שעון רולקס בתמורה לשלושה כרטיסים/צילום מסך, מתוך פייסבוק

שיטוט בדפים לא רשמיים של אוהדי מכבי חיפה בפייסבוק ממחיש עד כמה הביקוש גבוה, ואיזה ויתורים מוכנים חלק מהאוהדים לעשות על מנת להיות חלק מ-2,850 המאושרים שייכנסו לבלומפילד בשני. ההצעות שאוהדים מציעים בתצורה לכרטיסים נראות כמעט מטורפות: אחדים מציעים לילות חינמיים בצימרים בצפון הארץ, אחרים מוכנים להיפטר ממזכרות עם ערך סנטימנלי, ויש אפילו מי שמרחיק לכת ומוכן לוותר על מכונית ושעוני יוקרה.

אחד האוהדים הציע מכשיר גלקסי S20 בתמורה לכרטיסים. אחר הציע חולצה מקורית של יוסי בניון משנת 2000 וכדור חתום על ידי שחקני מכבי חיפה. וזה רק קצה הקרחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ההצעות ההזויות של אוהדי מכבי חיפה בתמורה לכרטיסים למשחק נגד מכבי תל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
חבילת נופש בשווי של 1,500 שקלים? גם את זה אפשר למצוא/צילום מסך, מתוך פייסבוק

אם מכבי חיפה תנצח, היא תגדיל את הפער ממי שנחשבת למתחרה העיקרית שלה על האליפות ל-11 נקודות, פער שנראה בלתי עביר. אבל זה לא מסתכם בכך: מדובר גם בהזדמנות לקבוע שיא מועדון חדש של 12 ניצחונות רצופים בליגה, ומה יותר טוב מאשר לעשות זאת מול היריבה המושבעת? כך או כך, כדי להיות חלק מ-2,850 יחידי הסגולה שאולי יזכו להיות חלק מזה, נדרשים ויתורים כואבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully