וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאניוק ביקר: "הקבוצה לא נבנתה כמו שצריך, עכשיו עושים תיקונים"

20.1.2023 / 8:59

לפני קרית שמונה (שבת, 17:30, ספורט3), קשר הפועל חיפה שלח רמז לקלינגר שהרכיב את הסגל. על התוצאות: "לא התחברנו כקבוצה"

מאמן הפועל חיפה רוני לוי יצטרך להתמודד עם לא מעט חיסורים במשחק מול עירוני קרית שמונה מחר (שבת, 17:30 בספורט3), כאשר ההערכה היא שדניס פוליאקוב יפתח בהרכב. בחיפה מרוצים מההשתלבות של שחקן הרכב הבלארוסי ולוי נוטה להכלילו ב-11.

שחקן נוסף שיקבל את הקרדיט בהרכב הוא גידי קאניוק, שדיבר על העונה שלו עד כה וההכנות למשחק הקרוב: "ממני אישית ציפיתי ליותר, אבל יש עוד המון משחקים ואני מתחיל להרגיש יותר טוב ואני מקווה שאכנס לקצב". אמר הקשר "המאזן הזה לא היה לי אף פעם בקריירה ולכן אני עובד קשה גם בראש כדי להתמודד עם דברים שלא התמודדתי איתם בעבר. אין לי תרופות קסם, רק לעבוד קשה ולתקן".

על החולשה הכללית בקבוצה אמר: "אי אפשר להסביר את העונה שלנו על רגל אחת, לא התחברנו כקבוצה מתחילת שנה, בטח מבחינה התקפית כי יש פה שחקנים עם מספרים, אבל זה לא מצליח לבוא לידי ביטוי. אין מה להילחם בזה, צריך להבין את זה ולצמוח מזה. אני מקווה שנשיג את היעד, שהוא פלייאוף עליון. יש לנו סגל טוב בהרבה קבוצות בליגה ויש לנו ניסיון ואני מאמין שזה יכריע בדברים הקטנים".

דניס פוליאקוב שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
דניס פוליאקוב צפוי לפתוח בהרכב הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

על המאבקים בטבלה: "הליגה מאוד שוויונית השנה, זה מזכיר את הליגה הלאומית, קבוצה שתהיה יציבה ותביא נקודות מכל משחק תהיה בפלייאוף העליון. כל הפסד מבאס, אנחנו ווינרים ולא רוצים להפסיד, לא הגיע לנו להפסיד בנתניה אבל זה הכדורגל ולא הצלחנו להגיב ולהשוות. אין מה לטחון מים, פשוט צריך להוציא שלוש נקודות במשחק הקרוב מול הקהל שלנו בבית".

קאניוק ביקר גם את אופן בניית הסגל: "הקבוצה לא נבנתה כמו שצריך, ועכשיו עושים תיקונים כדי לעזור גם לנו לבוא לידי ביטוי יותר טוב, אבל זה תהליך וזה לא קורה ביום-יומיים. אנחנו לא שחקני טניס, כשהקבוצה לא טובה - כולם לא טובים. כמובן שהתפקיד שלי הוא באמצע המגרש, אבל כל מה שיבקשו ממני אני אעשה את הכי טוב שלי ואעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully