וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה זועמים על בית"ר: "מתנהלת כמו מועדון קטן"

20.1.2023 / 8:28

בטענה לעיכוב מכוון בשחרורו של סתיו נחמני, במועדון הוציאו הודעה חריפה: "מעניין אם היו עושים את זה לחיפה או מכבי תל אביב. התנהגות בזויה וראויה לכל גינוי". בבירה הגיבו: נזכרתם ברגע האחרון

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

הפועל חדרה זועמת על בית"ר ירושלים בטענה כי במועדון מהבירה לא משחררים את החלוץ סתיו נחמני, שמעברו לקבוצה של אסף נימני סוכם בין הצדדים. הבוקר (שישי) הוציאה חדרה הודעה תקיפה נגד התנהלותה של בית"ר.

"נדהמנו אתמול לגלות עד כמה מסובכת יכולה להיות פעולה כל כך פשוטה כמו חתימה דיגיטלית מכל טלפון נייד על שחרור של שחקן בפורטל ההתאחדות לכדורגל. מועדון 'פאר' כמו בית"ר ירושלים מתקשה לשחרר שחקן", עקצו בחדרה, "לא עונים לטלפונים. לא רואים הודעות. התעלמות מכוונת ומדאיגה שכולה כוונת תחילה אחת גדולה. המטרה: למנוע משחקן ששירת את המועדון שלהם נאמנה לשחק בשבת הקרובה במדי הפועל חדרה".

אורן גולן, המנהל המקצועי של הפועל חדרה. שלומי גבאי
בחדרה זועמים על בית"ר. אורן גולן/שלומי גבאי

במועדון המשיכו: "אותה בית"ר ירושלים, שהתרעמה נגד החלטות בית הדין של ההתאחדות ודיברה על הפגיעה בקהל האוהדים, מתנהגת כמו המועדון הכי קטן שיש ועושה בכוונה על מנת לפגוע בקבוצה אחרת, ובעיקר - ואנו שוב חוזרים על זה - בשחקן שרק ביום שני האחרון עוד לבש את חולצת המשחק שלה!".

בחדרה הוסיפו: "מעניין אם מנכ"ל בית"ר וחבר מרעיו היו מרשים לעצמם התנהגות מהסוג הזה מול מועדונים כמו מכבי חיפה או מכבי תל אביב. אבל הרי מדובר בסך הכל בחדרה. אז מה הבעיה? אז מה אם סתיו נחמני, שרק לפני ארבעה ימים עוד לבש את סמל המנורה, כבר חולם על הבכורה בקבוצה החדשה שלו? לא יקרה לו כלום אם ימתין שבוע נוסף. הפועל חדרה, מיומה הראשון בליגת העל, נותנת כבוד לכל הקבוצות והשחקנים. התנהגות מהסוג הזה בזויה וראויה לכל גינוי. צר לנו עבור סתיו שייאלץ להמתין שבוע נוסף למשחק הראשון שלו איתנו, כואב לנו עבור האוהדים שלנו שקיוו לראות רכש חדש בשבת וייאלצו להמתין שבוע נוסף. יחד עם זאת, הופעת הבכורה של נחמני במדי חדרה תהיה בשבת הבאה מול בית"ר ירושלים בטדי, ואנו משוכנעים כי זו אכן תהיה הופעת בכורה חלומית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סתיו נחמני שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ייאלץ להמתין עוד שבוע לבכורה, אבל כנראה יערוך אותה נגד בית"ר. נחמני/דני מרון

בבית"ר ירושלים, מצדם, טוענים כי נחמני לא הגיע לאימונים תחת יוסי אבוקסיס כבר מיום שלישי ואינו חלק מהקבוצה, אולם חדרה נזכרה בסוגייה כמה שעות לפני הדדליין לרישום ביום חמישי, ולא היה אצלה מי שיעבוד מול בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully