וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הסכימה לאופציה משותפת עם רודקו, אבוקסיס יחזור ל-4 בהגנה?

20.1.2023 / 7:56

האוקראיני רצה אופציה דו-צדדית בקיץ והמועדון הסכים לכך, המאמן מתלבט לגבי המערך במשחק החוץ מול בני ריינה (שבת, 19:30, ספורט4). מימר: "חייבים להיות יותר מחויבים ואגרסיביים"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בני ריינה

המדורגת אחרונה, בני ריינה, תארח מחר את בית"ר ירושלים (שבת, 19:30, ספורט4) ותנסה לצבור נקודות יקרות לקראת המשך המאבקים בתחתית. לפחות כלפי חוץ, מקבל מאמן הקבוצה שרון מימר, גיבוי מלא מראשי המועדון, אך לא מן הנמנע שהפסד נוסף יביא את הנהלת ריינה לבצע זעזועים, לא רק בסגל השחקנים, אלא גם בצוות המקצועי. מימר עצמו יראה את המשחק מהיציע מחר, בשל עונש הרחקה שספג בבית הדין ועוזרו עודד קוטר, יהיה האיש שיעמוד על הקווים.

ריינה מגיעה למשחק בהרכב חסר, ללא הבלם המורחק סאמביניה וללא הקשר ריצ'רד בואטנג שירצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, כאשר גם הקשר גיא חדידה עזב השבוע וחתם בליגה הטורקית השנייה. הבלם ניר ברדע צפוי לפתוח במרכז ההגנה ועמית מאיר יערוך הופעת בכורה בקישור, לצדם של אלכסנדר נויוק ויניב בריק. החלוץ שלומי אזולאי התאושש מפציעה וישוב לסגל, אך הוא מתוכנן לפתוח על הספסל.

"אחרי המשחק הלא טוב שלנו נגד אשדוד, ניסינו להחדיר לשחקנים שאנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, בעיקר בקטע של המחויבות והאגרסיביות", אמר המאמן המורחק מימר לקראת המשחק. "עשינו הרבה שיחות, כולל ההנהלה וגיבשנו את כולם והראנו שכולנו יחד גם ברגעים הפחות טובים. המטרה שלנו היא קודם כל להיראות קבוצה מחוייבת ואגרסיבית ומבינה שהיא נלחמת על החיים שלה בליגת העל", הוסיף המאמן.

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. לירון מולדובן
התקופה הלא טובה תסתיים? מימר/לירון מולדובן

בית"ר ירושלים

עם זיכרון ההפסד 3:2 לבני ריינה בסיבוב הראשון (במשחק רדיוס בבלומפילד) שהיווה את שיא המשבר שלה, בית"ר ירושלים רוצה להמשיך את הסיבוב השני הטוב שלה ולסגור חשבון עם אותה יריבה באצטדיון גרין.

יוסי אבוקסיס לא תרגל הרכב, אך מתלבט בין ארבעה לחמישה שחקני הגנה. אם יפתח עם רביעייה אחורית, עדי יונה או בר כהן יקבלו את המקום ב-11. המאמן ערך שיחה אישית עם יון ניקולאסקו כדי להחזירו למסלול לאחר שלא היה שקט לאחרונה.

בנוגע לשוער ארתור רודקו, אתמול היו מספר קשיים בטיוטות האחרונות, אך בשעות הערב הן נפתרו לקראת חתימה עד יום ראשון. האוקראיני רצה שהאופציה בקיץ תהיה משותפת לשני הצדדים, כך שיוכל לעזוב אם לא יתאקלם בישראל, ולאחר התלבטויות ולאור הקושי למצוא שוער אחר בזמן שנותר, במועדון הסכימו לכך. בכל מקרה, האופציה בארץ לקראת הקיץ תהיה אך ורק של בית"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יון ניקולאסקו בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ימצא את השקט שלו בחזרה? ניקולאסקו/קובי אליהו

טריוויה

* מכבי בני ריינה ברצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, במהלכם צברה רק שלוש נקודות. בבית יש לה רצף של ארבעה הפסדים (ללא שער).

* בחמישה מששת המחזורים האחרונים, בני ריינה אפילו לא כבשה. היו לה ארבעה הפסדים על האפס, תיקו מאופס ובתווך 2:2 מול הפועל חדרה.

* לבית"ר ירושלים יש שני כובשים בספרות כפולות (יון ניקולאסקו עם 11 ודנילו אספרייה עם 10) לראשונה מאז 2015/16 (איתי שכטר עם 14 ועידן ורד עם 11). לשם השוואה, כל שחקני בני ריינה כבשו העונה יחד 16 שערים.

* מצד שני, בית"ר מציגה את ההגנה הגרועה בליגה (37 ספיגות, כמו הפועל תל אביב) ולא שמרה על שער נקי בשמונת המחזורים האחרונים, מאז ה-0:0 הביתי מול הפועל חיפה.

* יוסי אבוקסיס עדיין לא ניצח את בני ריינה. בעונה שעברה בלאומית סיים מולה פעמיים ב-0:0 כמאמן בני יהודה ובסיבוב הראשון הפסיד עם בית"ר ירושלים 3:2 בטדי.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: גרין
קהל: 2304

משחקי המחזור ה-19:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - בני סכנין
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully