וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרדל כשיר בהפועל חיפה, ניר ברקוביץ': "מאמין שלמדנו מהטעויות"

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 17:23

קפטן הפועל חיפה התאושש לקראת קרית שמונה (שבת, 17:30, ספורט3). מאמן האורחת: "נראים טוב באימונים". הופמייסטר: "מודעים למקום שלנו, התחושות טובות"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הפועל חיפה

לירן סרדל ערך אימון מלא וצפוי לקחת חלק במשחק מחר. סרדל הוחלף במשחק האחרון אחרי שהרגיש כאב בשריר, אך הבדיקות לא העלו ממצאים והשחקן מעוניין לשחק מחר. אם סרדל אכן יוכל לשחק, הוא צפוי לפתוח או בעמדת המגן הימני על חשבון גיא מזרחי או במרכז הקישור. חנן ממן עשוי גם כן לחזור להרכב על חשבונו של תומר יוספי. "ברור שזה משחק קריטי, אבל האמת שכל המשחקים עד סוף העונה קריטיים", אמר שחקן בקבוצה.

שחקן הפועל חיפה לירן סרדל. מאור אלקסלסי
כשיר. סרדל/מאור אלקסלסי

עירוני קרית שמונה

הקבוצה הצפונית ביותר בליגה מגיעה למשחק בשבת (17:30, ספורט3) אחרי 2:2 ביתי נגד הפועל חדרה שהעלה אותה מעל הקו האדום, אך באותו משחק היא גם שמטה יתרון ופספסה הזדמנות לשפר את מצבה בתחתית.

המאמן ניר ברקוביץ' אמר לקראת המשחק: "המצב של הקבוצה עדיין לא כל כך טוב, אמנם עלינו מעל הקו האדום והקבוצה נראית יותר טוב, פספסנו בגדול במשחק האחרון והיינו צריכים לקחת את כל הנקודות, אבל התאוששנו מזה, ואנחנו באים מוכנים וחזקים למשחק ביום שבת בסמי עופר. הקבוצה נראית טוב באימונים, עובדים קשה ואני מאמין שהשחקנים ילמדו מהטעויות שעשינו בשבת האחרונה, נעשה את העבודה וניקח את כל הנקודות".

יואב הופמייסטר הוסיף: "אנחנו מודעים למקום שלנו ומאוד רוצים לנצח, התחושות דווקא טובות כי הצגנו יכולת טובה במשחקים האחרונים, גם אם זה לא בא לידי ביטוי בנקודות, למרות שכן השגנו ניצחון אחד אחרי תקופה ארוכה. אנחנו באנרגיות חיוביות ומוכנים למשחק. כמובן שאנחנו מבינים את החשיבות, באים הכי מוכנים שאפשר, אני חושב שעבדנו טוב השבוע ואני מקווה שנעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני עירוני קרית שמונה, איבן בכר, יואב הופמייסטר. מאור אלקסלסי
התחושות טובות בק"ש. הופמייסטר עם בכר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 29 פעמים במסגרת ליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 7:14 בניצחונות ועוד שמונה משחקים לא הוכרעו. בכולם, אגב, הובקעו שערים.

* הפועל חיפה שמרה על שער נקי בארבעה מששת משחקי הבית האחרונים שלה. בשניים היחידים שספגה, גם הפסידה. סך הכול יש לה ארבעה שערי חובה כמארחת, רק למכבי תל אביב מאזן טוב יותר עם שתי ספיגות בלבד.

* קרית שמונה מגיעה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד (ניצחון וארבע תוצאות תיקו) כאשר ארבעת האחרונים היו עם ניר ברקוביץ' על הקווים.

* קרית שמונה היא מלכת התיקו של הליגה עם 10 משחקים שלא הוכרעו עד כה. שמונה מתוכם, אגב, הסתיימו בתוצאה זהה של 1:1, כולל משחק הבית מול הפועל חיפה.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: חיפה
קהל: 2250

משחקי המחזור ה-19:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - בני סכנין
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully