וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "זובאס? גם משפתי לא שיחק הרבה זמן ופותח במכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 13:45

מאמן הפועל תל אביב אישר שהשוער החדש יפתח בשבת מול הפועל ירושלים (15:00, ספורט3): "פיזית הוא בעניינים, אני סומך עליו"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול סקציה נס ציונה/ספורט1

הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח באף משחק מאז שהכדורגל הישראלי חזר לפעילות מפגרת המונדיאל, והמאמן החדש חיים סילבס יקווה להוביל את שחקניו לניצחון באצטדיון טדי מול הפועל ירושלים בשבת (15:00, ספורט3).

לאחר הבכורה שלו על הקווים בהפועל תל אביב מול סקציה נס ציונה בשבת שהסתיימה ב-1:1 ובעקבות המצטרפים החדשים לסגל, אמר סילבס: "חובת הביצוע היא עלינו. אנחנו צריכים לדבר לטפל בדברים ביעילות, אבל חלילה לא על חשבון דברים על הדשא. עשינו כמיטב יכולתנו ונקווה שזה טוב עד לפה. מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה ואיכותית שלא סתם נמצאת במקום שבו היא נמצאת - אבל גם להפועל ירושלים יהיה קשה".

על הגעת זובאס ואיליץ': "אלו פעולות שנותנות פרספקטיבה או תקווה לעתיד. לי חשוב הטווח הקצר. יצא לי לדבר עם קבוצת הרכישה. אני לא יודע, אבל עד כמה שאני מבין הם לא היו מעורבים".

המחשבה לפתוח עם זובאס בשבת: "זה נכון שזה לא מובן מאליו, אבל גם משפתי בחיפה לא שיחק הרבה זמן ונאלץ לשחק. מבחינה פיזית הוא בעניינים, אני סומך עליו והולך על זה. בסיטואציה שנוצרה הסתדר לנו להשתדרג בעמדה הזו ועשינו את זה. אני מכבד מאוד את סטפן מרינוביץ', לפעמים בכדורגל דברים לא מסתדרים וזה לא מעיד על היכולת שלו".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
לא מעט שינויים מאז שהגיע. סילבס/ניב אהרונסון

עוד אמר סילבס על הפועל ירושלים, משחק שייערך שבוע לפני הדרבי: "זו העבודה שלנו. במשחק נגד נס ציונה היו רגעים עם הרגשה מדהימה במגרש והקהל סחב אותנו, אבל עברנו שבוע קשה וזה ניכר ברמת הביטחון והאנרגיה. אלו לא דברים שמסתדרים ביום. זו העבודה שלי, של הצוות ושל השחקנים. לא מאמין שנוכל להשתמש בסתיו למקין וגם נצטךר לבחון את הכשירות של יהב גורפינקל. הדרבי אחרי ירושלים? אין לנו פריבילגיה להסתכל על משחק שהוא לא בשבת".

ההחלטה לאפשר לקונטה לטוס לצרפת: "הוא ביקש בכל לשון של בקשה בגלל סיטואציה אישית. מכיוון שאנחנו לא יכולים להשתמש בו בזמן הקרוב, אישרתי לו. אנחנו קודם כל אנשים שנותנים את האמון".

לאחר מכן גם זובאס דיבר עם העיתונאים: "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל תל אביב, ההרגשה טובה. עומרי אלטמן אמר לי המון דברים טובים על המועדון וחתמתי ללא שום ספקות. לא שיחקתי תקופה, אבל אני מרגיש טוב וגם הייתי בישראל ארבע שנים ואני מכיר אפילו את האצטדיונים. אני מוכן. שוחחתי גם עם שטקוס והוא סיפר לי המון דברים טובים על הפועל תל אביב".

המטרות שלו בהפועל תל אביב: "אנחנו תמיד רוצים לנצח. זה מתחיל מהאימונים ומשם נצטרך לדעת להביא את היכולת לדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
הבכורה בשבת. זובאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

כפי שפרסמנו, הפועל תל אביב העבירה אתמול בבקרה התקציבית את השוער אמיליוס זובאס שיערוך הופעת בכורה ומי שהוקפא ולא ישחק יותר בקבוצה הוא פאבלו גונסאלס. לעומתו, הקשר הקרואטי החדש הרוויה איליץ' עדיין לא עבר בבקרה וזה יקרה רק לאחר שתיפרד הקבוצה מסטפן מרינוביץ' ואחד או שניים מבין אנטואן קונטה, גודפריד רומראטו ואבו דוסו. באשר לקונטה, הוא המריא למולדתו לצרפת כדי להיות לצד אביו החולה, גם כך היה מחמיץ את משחק בעקבות פציעה שספג נגד סקציה נס ציונה בשבת שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully