וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מר עולם" לשעבר חושף: מה סטרואידים באמת עושים לאיבר המין שלך

18.1.2023 / 19:00

השרירן פיל הית', שהדומיננטיות שלו בענף גרמה להשוואות שלו לשוורצנגר הגדול, נשאל על השאלה הגדולה וסיפר בכאב: זה משהו שאני מתמודד איתו כל חיי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.1/ספורט1

אחד השרירנים המפורסמים בעולם, שהזכיות שלו בתואר "מר עולם" כבר גרמו להשוואות שלו לארנולד שוורצנגר האגדי, נדרש לגלות לקהל הרחב את השאלה הגדולה: מה סטרואידים באמת עושים לפין שלך?

פיל הית', אחד המפורסמים בענף, התארח בפודקאסט Pivot כדי לדון בפיתוח גוף, בריאות נפשית ומאבקים אישיים, כשלפתע הנושא סטה לדון בהשפעות של סמים משפרי ביצועים על הגבריות.

אחד ממגישי התוכנית, שחקן הפוטבול לשעבר פרד טיילור, ניצל את ההזדמנות ושאל את מי שזכה שבע פעמים בתואר "מר אולימפיה" על המיתוס על סטרואידים ומפתחי גוף וטיפולי טסטוסטרון. "בוא תסביר לי בבקשה - האם זה מכווץ את החבר שלנו?", הוא שאל, והוסיף: "זה נכון מה שאומרים? גם הנשים רוצות לדעת, אני שואל בשם הנשים".

פיל הית', מר עולם לשעבר. Robert Cianflone, GettyImages
שאלה שמטרידה רבות וטובות. הית'/GettyImages, Robert Cianflone
ארנולד שוורצנגר בצעירותו כ"מר עולם". AFP/AFP, TPS
"דברים אכן קורים". גם לו? שוורצנגר/TPS, AFP/AFP

פיל ענה: "הנה הסיפור עם זה. אתה כל כך מיובש, שדברים אכן קורים, אבל הנה העניין - שני לילות אחרי זה, וחזרת למוטב. זה פשוט ככה.

"תראה, אני אוהב צחוקים, והייתי מניח את הישבן שלי מולן, ואתה יודע שהן הולכות לעשות מזה צחוק. קודם כל, יש לי ירכיים בהיקף 80 ס"מ, כך שזה לא משנה כמה גדול הז** שלך. כשיהיו לך כאלה שרירים ענקיים, הכל ייראה אחרת.

"אבל למה אתם כל כך מודאגים מהדבר הזה? זה מה שאני שואל, וזה תמיד היה הדבר הכי גדול מבחינתי, כי לא גדלתי בתור מפתח גוף, אז אני כל הזמן שואל, 'למה אתם כל כך מתעניינים באיבר המין של מישהו?'. אני בחיים לא אוכל להבין את זה.

"אתם רק רוצים לצחוק על מישהו אחר אבל יש לו בחורה והיא לא עוזבת ויש להם ילדים, אז אתה יודע שהוא היה *** אותה יותר מפעם אחת והיא אוהבת את זה, אז למה שלא תשאל אותה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully