וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי, החלוץ למשימות מיוחדות: הטור של דני דבורין

17.1.2023 / 14:05

אחרי ה־2:2 שבין בית"ר למכבי תל-אביב, מייחד דני דבורין את הטור השבועי לזהבי, אבוקסיס וקראנקה • הטור של דבורין

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

ערן זהבי היה ונשאר החלוץ למשימות מיוחדות. כשהמצב גרוע נשואים המבטים לעברו, בהיותו המבקיע האולטימטיבי שיש למכבי תל-אביב להציע.

החוכמה הגדולה היא להבקיע בשעת מצוקה, ואמש (ב) זהבי נגח פעמיים לרשת בית"ר והציל לקבוצתו נקודה. מי יודע, אולי זו גם תהיה הנקודה שבכל זאת תשאיר אותה בריצה לאליפות הליגה.

מיוחדותו של ערן היא ביכולתו להגיע למקום הנכון, שממנו בועטים או נוגחים לעבר השער. תכונה מולדת, שהיא בלתי נגמרת, בלא כל קשר לגיל.

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בלי קשר לגיל. זהבי/דני מרון

יוסי אבוקסיס. רק לפני ימים אחדים דיבר מאמן בית"ר ירושלים על כך שצריך לזכות בנקודות גם מול הקבוצות הגדולות שבליגה. אין להמעיט מזכייה בת נקודה אחת מול מכבי תל-אביב, וזאת למרות שיוסי ירד מכר הדשא בטדי מאוכזב מהתיקו. להוביל פעמיים מול מכבי תל-אביב, שהייתה בעשרה שחקנים, ולשמוט פעמיים את היתרון, זו כמובן אכזבה. מצד שני, אבוקסיס ושחקניו מצויים סוף סוף בחלקה העליון של הטבלה והם בקו השתפרות בולט וברור. אני בטוח שלאחרונה נגולה אבן כבדה מליבו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אייטור קראנקה. בכדורגל צריך גם מזל. לאחר ניצחון בשבוע שעבר, דווקא בירושלים, הוא נאלץ לתמרן דקות רבות בעשרה שחקנים, ולמצוא פיתרונות בגלל הרחקת בלמו דריק לוקאסן.

לזכותו יאמר שהשינויים בהרכב שביצע תוך כדי מהלך המשחק היו נכונים ומדויקים. לא באשמתו שמטה מכבי תל-אביב שתי נקודות במשחקה מול בית"ר. עכשיו יש לו, למאמן הספרדי, שבוע ימים כדי להתכונן לקרב הטיטאנים נגד מכבי חיפה.

קראנקה עדיין בשלב היכרות עם השחקנים וראוי לתת לו את הזמן. ככה זה כשמאמן עולה על רכבת המצויה כבר בנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully