וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בהמתנה: הפועל תל אביב מתלבטת אם לרשום את הרוויה איליץ'

17.1.2023 / 7:30

האדומים יכריעו בנוגע לרישום של הקרואטי רק אחרי שיצרפו שוער. הסיבה: רצון להתחזק בזרים נוספים. במועדון יסכימו לטרייד עם סכנין: קרדוסו תמורת קונטה

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול סקציה נס ציונה/ספורט1

הקשר הקרואטי הרוויה איליץ', שעבר בדיקות רפואיות וחתם בהפועל תל אביב, עדיין לא נרשם בהתאחדות לכדורגל. הסיבה: במועדון ממתינים לצירוף שוער כדי לבצע הערכה מחודשת של מצבת הזרים. אחרי שיוחתם שוער, יתקבלו החלטות בנוגע לשחרורים והחתמות נוספות, ורק לאחר מכן יוכרע האם איליץ' יירשם.

לאחר הקפאת פאבלו גונסאלס רשומים כרגע חמישה זרים בקבוצה - סטפן מרינוביץ', אנטואן קונטה, גודפריד רומראטו, אבו דוסו ואלן אוז'בולט. אם יגיע שוער זר במקום מרינוביץ', עדיין יישאר מקום לזר אחד בלבד, ובמועדון רוצים לצרף גם קשר בעמדה מספר 6 וגם שחקן כנף.

הרוויה איליץ' המועמד של הפועל תל אביב (במרכז) עם סוכנו מירוסלב ביצ'ניץ' (משמאל). קובי אליהו
מחכה להחלטה. איליץ', במרכז, צופה במשחק של הפועל תל אביב בשבת/קובי אליהו

אם יימצא בלם מתאים, במועדון יציעו לבני סכנין טרייד בין אנטואן קונטה לשחקן הכנף ניקולאו קרדוסו, אבל בכל מקרה עדיין לא ברור אם קונטה יסכים למעבר כזה. כרגע סוגיית הזרים נראית סבוכה מאוד ובמועדון מתכוונים להתקדם צעד אחרי צעד. כאמור, בשלב הראשון יצורף שוער. הצעות הוגשו לשני שוערים זרים ובמועדון מקווים שאחד מהם יחתום כבר בימים הקרובים.

במועדון עשו בימים האחרונים אינספור ניסיונות לצרף שוער ישראלי, אך נכון לאתמול בערב זה לא צלח. ועדיין, במועדון לא פוסלים את האפשרות שיהיו התפתחויות של הרגע האחרון בגזרת שוער ישראלי היום או מחר. נציגי קבוצת הרוכשים האמריקאית צפויים לנחות היום בישראל לשיחות עם חברת "דלויט" בנוגע לבדיקת הנאותות והשלמת פרטים מול הנהלת המועדון. גם אתמול הבהירו האמריקאים כי הם נחושים בדעתם להשלים את העסקה גם אם לא יהיו הסכמות על חלק מהסעיפים, או על פרטים אותם ירצו לשנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully