וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לליגת העל: דור חוגי חתם בבני סכנין עד תום העונה

16.1.2023 / 23:17

החלוץ שעזב את ויסלה קראקוב והיה מועמד לבית"ר חתם בקבוצה של קובי רפואה, המועדון מחזיק באופציה לעונה הבאה

תקציר ה-0:0 של מכבי נתניה מול בני סכנין/ספורט1

אחרי שנתיים וחצי כליגיונר, דור חוגי חוזר לכדורגל הישראלי. בני סכנין הודיעה הערב (שני) על החתמת החלוץ עד לתום העונה, כאשר היא גם מחזיקה באופציה להמשך ההתקשרות גם בעונה הבאה. חוגי ינסה לסייע לקבוצה של קובי רפואה, שלא ניצחה כבר עשרה משחקי ליגה, להשתחל אל הפלייאוף העליון כאשר כרגע היא רחוקה ארבע נקודות מהטופ 6 ונקודה בלבד מהקו האדום.

לפני ימים בודדים חוגי כבר היה קרוב להצטרפות לבית"ר ירושלים במקום סתיו נחמני שיעזוב, אך היריבה המרה של הירושלמים "חטפה" להם אותו. סכנין תהיה התחנה השביעית של החלוץ בן ה-27 בכדורגל הישראלי, אחרי קבוצת נעוריו מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה, מכבי פתח תקוה, הפועל רעננה, הפועל תל אביב והפועל רמת גן.

דור חוגי באימון ויסלה קרקוב. ויסלה קרקוב, אתר רשמי
שוב בליגת העל. חוגי/אתר רשמי, ויסלה קרקוב

החלוץ יצא לחו"ל בקיץ 2020 וחתם בסט. פולטן מהליגה הבכירה באוסטריה, אך נשר איתה לליגת המשנה ועזב. משם עבר הישראלי לוויסלה קראקוב, וגם איתה בעונה הראשונה ירד לליגה השנייה עם מועדון הפאר הפולני. העונה, חוגי הספיק לערוך שמונה הופעות בליגת המשנה בפולין ולהבקיע פעם אחת.

סכנין כאמור נמצאת בתקופה קשה מאוד, כאשר גם הגעתו של רפואה במקום חיים סילבס לא שינתה לטובה את המצב, ויחד עם חוליה קדמית שכוללת בין היתר את גיא מלמד, מוחמד עוואד וניקולאו קרדוסו יקווה חלוץ הרכש לשנות את התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully