וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה זעמו על השיפוט. גורם במועדון: "לא נשתוק יותר"

16.1.2023 / 9:30

הירוקים התלוננו על הפנדל שנשרק לזכות הפועל ירושלים בניצחון 1:2, גורם אמר: "בשום ליגה נורמלית לא שורקים על זה". יריב טפר על הטענות לניגוד עניינים אצל שלומי בן אברהם: "הוא לא אוהד אף קבוצה". אצילי יחתום על החוזה החדש בימים הקרובים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

במכבי חיפה זועמים על השיפוט בניצחון אתמול (ראשון) 1:2 על הפועל ירושלים. לטענת גורמים במועדון, הפנדל שנשרק לזכות הירושלמים, שהוביל לשער שוויון זמני של גיא בדש במחצית הראשונה, לא היה ולא נברא.

"בשום ליגה נורמלית לא שורקים על זה לפנדל. אנחנו לא מתלוננים בדרך כלל, אבל יש גבול, לא נשתוק עוד", אמר גורם במועדון.

הטענה העיקרית של אוהדי מכבי חיפה הייתה כלפי השופט הראשי שלומי בן אברהם, שלטענתם הצהיר בעבר על אהדתו למכבי תל אביב, ולכן לא ברור מדוע הוא משובץ למשחקים של יריבתה על האליפות. יו"ר איגוד השופטים יריב טפר התייחס בסיום המשחק לעניין בראיון ל"רדיו חיפה" ואמר: "שלומי לא הצהיר על שום ניגוד עניינים. הבעיה היחידה איתו הייתה שהלך לגמר גביע לפני כמה שנים כשאחיינים שלו לבושים במדים של מכבי תל אביב, אבל הוא הצהיר שאין לו ניגוד עניינים ושהוא לא אוהד של אף קבוצה".

דולב חזיזה מכבי חיפה שלומי בן אברהם. ברני ארדוב
טענות קשות. שחקני מכבי חיפה עם שלומי בן אברהם/ברני ארדוב

בתוך כך, במועדון ממשיכים לעמול על החוזים החדשים לשחקנים הבכירים. הבא בתור צפוי להיות עומר אצילי, מלך שערי הקבוצה, שכבר סיכם בקבוצה עד שנת 2026. החתימה הרשמית של אצילי על החוזה צפויה להתרחש בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully