וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר: "ההפסדים להפועל תל אביב ישבו לנו בראש, והכינו אותנו למשחק"

16.1.2023 / 8:00

הפועל ירושלים כלל לא פיגרה, כמעט שברה שיא היסטורי וטיילה בצורה מרשימה לחצי גמר הגביע, עם 67:86 מוחץ בדרייב אין. הפורוורד הוותיק פירגן לנועם יעקב על הבכורה: "לא פשוט לעלות להופעה ראשונה במשחק כזה משמעותי, אבל רואים שיש לילד ראש של יותר מבן 18"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

בהתקפה האחרונה, כשמשחק רבע גמר גביע המדינה כבר הוכרע, ויתרה הפועל ירושלים כנהוג על הניסיון לקלוע סל אחרון. בכך נמנעה ממנה האפשרות לרשום את ניצחון החוץ הגבוה ביותר שלה אי פעם על הפועל תל אביב בכל המסגרות; היא ניצחה בפער של 19 נקודות (67:86), אחת פחות מה-69:89 באותו מעמד לפני 21 שנים, כשיריבתה מגוש דן שיחקה בכלל בליגה הלאומית.

בעיני רבים נחשבו התל אביבים לפייבוריטים ברורים, בפרט לאור הניצחונות שכבר היו לה העונה בארנה בליגת העל ובחדרה בגביע ווינר, ובכלל - לאור דירוגם הגבוה בטבלה והקמפיין המוצלח בינתיים שהם עוברים ביורוקאפ. ירושלים נשכחה מעט; אולי בגלל הפציעות שפקדו אותה, ואולי בגלל שגם היא הצליחה עד כה בקמפיין האירופי בליגת האלופות - אבל מאז הבטיחה את מקומה בטופ 16 חלף זמן רב מדי.

בשורה התחתונה, אלכסנדר דז'יקיץ' ושחקניו המיטו נוקאאוט על יריבתם. השוויון במשחק החזיק מעמד 19 שניות בלבד, ומרגע שהאורחים קלעו את הסל הראשון - הם לא שמטו את היתרון ורק דאגו להגדיל אותו עוד ועוד. זאק הנקינס, שהסתבך בשתי עבירות מהירות, ביקש מהמאמן לא לרדת לספסל, וסיים עם 18 נקודות ו-17 ריבאונדים; קאדין קרינגטון חיפה על חסרונו של ליוואי רנדולף והמטיר 17 נקודות; ספידי סמית' היה בצד הנכון של המטוטלת, וניהל את ההתקפה עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים; ומי ששיחק יותר מכולם היה אור קורנליוס (33:50 דקות).

איתי שגב, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
נוקאאוט. ירושלים חוגגת/דני מרון

"זה היה ניצחון חשוב במקום קשה נגד יריבה טובה", סיכם עוז בלייזר. "היינו אגרסיבים מההתחלה, וזה היה חסר לנו בפתיחת המשחקים האחרונים. כל מי שנכנס תרם, כולם היו שם בשביל הקבוצה, אבל זה עדיין רק רבע הגמר, ויש עוד שני משחקים עד התואר. אין ספק שההפסדים להם ישבו לנו בראש. זה הכין אותנו. היינו קרובים לנצח בשני המפגשים הקודמים, וידענו שאם נשחק הפעם את המשחק שלנו, יש לנו סיכוי טוב".

נועם יעקב, שהושאל מווילרבאן, ערך הופעת בכורה קצרה וקולעת בקבוצת בוגרים. ב-3:18 דקות הוא ניפק ריבאונד ואסיסט, אבל הפגין ניצוצות ממה שמדברים עליו ובזכותו. "הוא עשה עבודה טובה ונתן דקות מצוינות", פירגן בלייזר, שמבוגר ממנו ב-12 שנים. "לא פשוט לעלות להופעה ראשונה במשחק כזה משמעותי, אבל אתה מדבר עם הילד ורואה שיש לו ראש של יותר מבן 18. הוא יעזור לנו מאוד. התפקיד שלנו זה לעזור לו להשתלב, כי עוד ישראלי זה חשוב מאוד בשבילנו. נעשה הכל כדי לקבל אותו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully