וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תציע למשפתי חוזה חדש: "זה קודם כל ניצחון שלו"

16.1.2023 / 6:30

השוער סחט מחמאות גדולות אחרי ה-1:2 על הפועל ירושלים: "במשחקים כאלה אתה צריך שהשוער שלך ישאיר אותך במשחק". מצד שני, בקבוצה מבינים היטב: "היכולת הזו לא תחזיק אותנו לאורך זמן, זה לא יספיק להמשך". סונדגרן עשוי לפתוח מול מכבי תל אביב, ייתכן שגם לביא

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

1.

אם מישהו ציפה לחגיגות במכבי חיפה אחרי השוואת שיא רצף הניצחונות ושלוש הנקודות מול הפועל ירושלים ב-1:2 הלא מרשים, הרי שמסיבת העיתונאים בסיום המשחק הראתה בדיוק את ההיפך. מאמן האלופה ברק בכר הגיע למסיבת העיתונאים כשהפנים שלו העידו על עצבנותו וחוסר שביעות רצונו מהמשחק מול הפועל ירושלים. בחיפה כמובן יצאו מעודדים מהניצחון, אך בכר חש שהקבוצה שלו לא מצליחה להתרומם מאז החזרה מפגרת המונדיאל.

הירוקים החלו היטב את המשחק ואף חזרו להוביל במהרה אחרי שער השיוויון של הפועל ירושלים, אך לא הצליחו לייצר משחק טוב למרות הפתיחה. בחיפה ציפו שבשלב הזה הקבוצה תחזור להפגין את הכושר שהציגו לפני היציאה לפגרה והמאמן צפוי לעבור עם שחקניו על הטעויות והדברים אותם הוא חש שצריך לתקן. "היכולת הזו לא תספיק לאורך זמן, נקודה", אמר גורם בקבוצה, "לשמחתנו אנחנו יכולים לתקן אחרי ניצחונות אבל אין ספק שהשבוע הקרוב יעמוד בסימן התיקונים שהירוקים רוצים לעשות לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב".

"זה לא משחק טוב שלנו, אנחנו שמחים על הניצחון ועל הרצף אבל זה לא יספיק להמשך", אמר בכר, "יש אצלנו ביקורת עצמית מאוד גבוהה וגם אני כמאמן מעביר על עצמי ביקורת. אנחנו שמחים מהניצחון אבל מאוכזבים מהיכולת. "היו הרבה אספקטים במשחק שלא הסתדרו לנו", המשיך הבלם שון גולדברג את הקו, "יש משחק קשה בשבוע הבא אבל כל משחק בליגה הזו לא קל. הפועל ירושלים קבוצה טובה מאוד והיא לא סתם במקום שלה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נראה מודאג אחרי המשחק. ברק בכר/ברני ארדוב

בחיפה היו יכולים להתעודד מכך שצ'ארון שרי השלים דקות ויפתח במשחק העונה, כשההערכה היא שהוא יוכל להשלים 90 דקות. גם חזרתו של דניאל סודנגרן לעניינים עודדה את אנשי חיפה והשבדי עשוי לפתוח נגד מכבי תל אביב אם ירגיש שהוא נכנס לעצימות הנדרשת באימונים השבוע. גם דולב חזיזה זכה למחמאות גדולות ובחיפה מופתעים לטובה מהקצב אליו נכנס חזיזה מיד עם חזרתו מהפציעה. "דולב חזר כאילו הוא לא היה בחוץ תקופה כל כך ארוכה", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו ואין ספק שאנחנו שמחים ורוצים שהוא ישחק תמיד". עומר אצילי שסיים עם שער ובישול זכה גם הוא למחמאות. בקבוצה כמובן חגגו את השוואת שיא רצף הניצחונות ומקווים מאוד לשבור אותו בשבוע הבא במשחק העונה." ברור שכיף לשבור שיאים", הודה גולדברג "אבל זה לא התפקיד שלנו להתעסק בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רועי משפתי, שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הניצחון הזה הוא קודם כל של משפתי"/ברני ארדוב

2.

עם הפציעה של ג'וש כהן עלתה הסברה וכן האפשרות אצל אנשי המועדון שיש לצרף שוער בכיר נוסף. בחיפה חששו בתחילה שכהן יצטרך לעבור ניתוח וייעדר תקופה ארוכה. בצוות המקצועי של הקבוצה לא חשבו שבמצבת השוערים הישראלים האפשריים יש שוער טוב מרועי משפתי והחליטו לחפש שוערים יהודים אפשריים. לאחר שהאופציה הו נפלה, החליטו בחיפה לתת את כל הקרדיט למשפתי. השוער שהגיע בעונה שעברה ממ.ס אשדוד היה מבוקש מאוד על ידי הצוות המקצועי שנלחם כדי לאפשר את העסקה שזכתה להתנגדות באשדוד בתחילה.

אמש, משפתי היה הגורם העיקרי לניצחון של הירוקים, כך לתחושת אנשי המועדון וזכה למחמאות מקיר לקיר. "הניצחון הזה הוא קודם כל של משפתי", אמר שחקן בקבוצה, "במשחקים כאלה אתה צריך שהשוער שלך ישאיר אותך במשחק וזה מה שהוא עשה". משפתי לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה אך בקבוצה יציעו לשוער בקרוב להאריך את חוזהו מתוך אמונה שבמצבת השוערים הישראלים לא ניתן למצוא שוער טוב ממנו. כהן אגב עשוי לחזור לאחר משחק העונה ואולי אף להיות בסגל למשחק מול בני ריינה. מי שעוד יצטרף למצבת השוערים של חיפה הוא שריף כיוף, שיחזור מהשאלה בהפועל עפולה. בחיפה מבינים שגם אם כהן יחזור במהרה לפעילות מלאה הוא ברמת סיכון גבוהה להיפצע שוב ולרשום נסיגה בשיקום ולכן יצרפו את כיוף כגיבוי. השוער מציג יכולת טובה מאוד העונה בהפועל עפולה ובחיפה משוכנעים שהוא יכול להתפתח לשוער העתיד של הקבוצה.

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עשוי לפתוח מול מכבי תל אביב ואז להיפרד. נטע לביא/ברני ארדוב

3.

החודש האחרון היה בסימן נטע לביא ומעברו לגמבה אוסקה. אמש הקשר לא פתח בהרכב לאחר שגם הרגיש אי נוחות בתנועה. בשיחה משותפת עם בכר הוחלט שהשחקן לא יסכן את עצמו. לביא סיכם את כל תנאיו בקבוצה היפנית, כאשר גם הירוקים לא צפויים להקשות על סגירת העסקה במגעים עם היפנים על דמי ההעברה. כזכור, בחיפה דרשו מלביא להישאר עד אחרי משחק העונה. היפנים היו רוצים לראות את לביא בתחילת האימונים כבר בשבוע שעבר או לכל הפחות בתחילת מחנה האימונים שייפתח מחר.

לביא, שביקש לצאת, הבין שבחיפה זקוקים לו לכל הפחות עד אחרי משחק העונה ויעזוב ליפן רק אחרי המשחק בשבוע הבא. לביא עשוי אף לפתוח בהרכב מול היריבה הגדולה, במה שיהיה משחק הפרידה שלו. בחיפה רוצים מאוד להתחזק בשל העזיבה של לביא. בקבוצה העלו את מועמדותו של עדן קארצב אך נכון ליום ראשון לא הייתה פנייה רשמית של חיפה למכבי נתניה. גם גוני נאור ובירם כיאל הוזכרו כאופציות לחיזוק, כשבחיפה מבינים שהם יהיו חייבים להתחזק לפחות בשחקן אחד עד סוף חלון ההעברות.

אביאל זרגרי שהגיע מבית"ר ממשיך להתאמן והחלטה לגביו צפויה להתקבל לאחר משחק העונה. אם בחיפה יתרשמו מהקשר הצעיר באימונים, הוא יישאר בסגל, אך ישנם סיכויים לא מועטים שזרגרי ייצא לחצי עונת השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully