וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זיו אריה לא יקלקל? מכבי חיפה וברק בכר לקראת שיאים היסטוריים

15.1.2023 / 8:55

האלופה ומאמנה יכולים לנפץ שיא מועדון ושיא אישי אם ינצחו את הפועל ירושלים (20:15, ספורט4), שמנעה מהם את התענוג אשתקד. המשטרה תאסור הכנסת אמצעי עידוד

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

במכבי חיפה מדברים בשבועות האחרונים על הריצה לשבירת רצף שיא הניצחונות הרצופים. הירוקים יכולים היום (ראשון, 20:15, ספורט4) להשוות את שיא המועדון ולהגיע ל-11 ניצחונות רצופים אם יגברו על הפועל ירושלים. גם בעונה שעברה הירוקים עמדו על עשרה ניצחונות והגיעו למשחק מול הפועל ירושלים שהסתיים בתיקו ומנע מהירוקים להשוות את שיא המועדון.

בנוסף לשיא הקבוצתי שיכול להישבר, גם ברק בכר יוכל לשבור את שיאו האישי. בכר השיג שלוש פעמים רצף של עשרה ניצחונות. הפעם הראשונה הייתה כשאימן את הפועל באר שבע בעונת 2016/7. הקבוצה של בכר הגיעה למשחק מול מכבי פתח תקוה וסיימה אותו בתיקו 1:1 שקטע את רצף הניצחונות. הפעם השנייה הייתה כאמור בעונה שעברה, אז זיו אריה עצר את הדהירה. הפעם השלישית הייתה לאחר הניצחון האחרון על סקציה נס ציונה, והערב בכר ינסה סוף סוף להגיע ל-11.

"תמיד כיף לשבור שיאים", אמר בכר לקראת המשחק הערב, "אבל הכי חשוב זה המאבק בליגה. אנחנו צריכים לנצח כדי לפחות לשמור על הפער - ואם על הדרך נשבור שיאים, אז אשמח".

עומר אצילי חוגג עם ברק בכר מכבי חיפה. ברני ארדוב
רוצים סוף סוף את ה-11. בכר ואצילי/ברני ארדוב

אוהדי מכבי חיפה לא יורשו להכניס אמצעי עידוד ודגלים למשחק היום, על פי החלטת המשטרה. במשטרה טענו כי האבוקות במשחק הדרבי הודלקו "בחסות" דגלים ואמצעי עידוד שהסתירו את מדליקי האבוקות ולפיכך הנחתה המשטרה שלא להכניס אמצעי עידוד ודגלים בחודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully