וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאים החליטו: נרכוש את הפועל תל אביב למרות המחלוקות

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 8:38

הרוכשים שבדרך עדיין מבקשים לשנות מספר סעיפים בהסכם, אבל לא מתנים בכך את העסקה. ביום שלישי הם ינחתו בישראל כדי להשלים פרטים טכניים לקראת העברות הבעלות. בינתיים בקבוצה מצפים למהפכה בסגל בחלון ההעברות: "צריך להחליף חצי קבוצה"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול סקציה נס ציונה/ספורט1

עד המשחק בבאר שבע בהפועל תל אביב דיברו על פלייאוף עליון כמטרה, אבל אחרי ה-1:1 עם נס ציונה אתמול (שבת), במועדון כבר מבינים כי הקבוצה בדרך למאבק הישרדות בליגת העל והיא חייבת חיזוק משמעותי כדי לעמוד במשימה. הרוויה איליץ' צפוי לחתום היום לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות, ובמועדון מקווים לצרף גם שוער בימים הקרובים. שחקנים נוספים יצורפו בהתאם לשחרור שחקנים ופינוי מקום במצבת הזרים.

גורם במועדון אמר אתמול בכנות: "חשבנו שהקבוצה טובה יותר, אבל היא חלשה מאוד וזה לא משנה מי יאמן אותה, היא חייבת שחקנים הרבה יותר טובים. ועם כמה שזה נשמע רע, לא מדובר בשחקן אחד או שניים, אלא צריך להחליף אולי חצי קבוצה".

המטרה של המועדון היא לצרף שוער עוד השבוע, ישראלי או זר. בנוגע לאופיר מרציאנו, אריאל הרוש או בוריס קליימן, במועדון יעשו עוד ניסיון היום אך הסיכויים שאחד מהשלושה יגיע לחוזה של פחות משנה וחצי ויירד בסכומים שהוא דורש, נראה נמוך. במקביל, 3-4 שוערים זרים נמצאים על הפרק והמו"מ איתם יקודם בימים הקרובים. איציק ניסנוב ביקש להמתין ולראות מה תהיה תשובתו של עומר בוקסנבוים היום בנוגע לאפשרות שיחזור בו מהתפטרותו. אם בוקסנבוים יחזור, הוא יקבל את המושכות בחזרה.

הרוויה איליץ' המועמד של הפועל תל אביב (במרכז) עם סוכנו מירוסלב ביצ'ניץ' (משמאל). קובי אליהו
רק הסנונית הראשונה. איליץ' צופה במשחק אתמול מהיציע/קובי אליהו

בשיחות עם סוכנים, האדומים בודקים מעבר לעמדת השוער גם אופציה לצרף בלם, קשר בעמדה מספר 6 ושחקן כנף. גם האופציה לצרף מגן שמאלי וחלוץ עלתה על הפרק, ולמעשה בהפועל תל אביב מדברים על צורך להחליף מחצית משחקני ההרכב, גם אם לא בטוח שזה יקרה.

הקבוצה צירפה רק לפני שלושה חודשים את דוד קלטינס לקישור, ולאחר מכן בנתה על אל ים קנצפולסקי. כעת היא מחפשת שחקן משמעותי אחר למשבצת הזו, וזו עדות נוספת לבעיות בניהול המקצועי במועדון, ולקבלת ההחלטות הקפריזית. לפחות עזיבתו של סינטאיהו סלליך חסכה למועדון כ-500 אלף שקלים עד לסיום העונה.

בסופו של דבר, בשוק הישראלי קשה לראות שחקנים שיכולים לשדרג את הפועל תל אביב. אם יגיע שוער זר במקום סטפן מרינוביץ', עדיין יהיו לקבוצה שישה זרים והיא תצטרך להתחיל לחשוב את מי לשחרר. במקרה כזה, מני שישלם את המחיר יהיה ככל הנראה גודפריד רומראטו ו/או אבו דוסו. אנטואן קונטה לא ישוחרר בשלב זה, אך במועדון ממשיכים לבדוק אפשרות להתחזק בבלם, כך שהכל נזיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. קובי אליהו
הסגל יעבור מהפכה? סילבס/קובי אליהו

בינתיים עוסקים בקבוצה גם בקבוצת הרוכשים האמריקאים שנציגיה ינחתו השבוע בישראל. אז איפה באמת עומד המו"מ מול קבוצת הרוכשים? למעשה, יש הסכם חתום בין הצדדים, כאשר יש בו סעיף המאפשר לדון בשינויים כאלה ואחרים בהסכם. האמריקאים אכן דורשים מספר שינויים אך לא מתנים את הרכישה בשינויים אלה.

מעבר לכך, האמריקאים עדיין מאשרים החתמת שחקנים רק בכללים שהם קבעו, משמע עד תום העונה. אם ההנהלה הנוכחית תפעל אחרת, היא עלולה להיתבע על כך בעתיד, כאשר האמריקאים נחושים ובכל מקרה מתכוונים לממש את הרכישה.

ביום שלישי האמריקאים ינחתו בארץ לשיחות עם חברת "דלויט" כדי לקבל את הפרטים האחרונים ולהשלים את כל הנושא הטכני, אך שוב, ללא קשר למחלוקות הקטנות, האמריקאים קיבלו החלטה לרכוש.

חיים סילבס אמר בסיום המשחק אתמול בכל הנוגע לרכש: "אני רוצה לשפר את הקבוצה במה שיתאפשר לי, אני לא רוצה להגיד ישראלים או זרים, כי זה מאוד בזהות השחקנים. אנחנו מבינים את השוק ואת מכסת הזרים, מבינים שמה שהיה עד עכשיו לא הצליח ושצריך לנסות משהו אחר. צריך נגיעה מבחוץ, והרבה נגיעות מבפנים".

לגבי הרוויה איליץ', שהסיכום איתו נעשה עוד לפני שסילבס חתם: "ראיתי רק וידאו, מחר אני אראה אותו פעם ראשונה, מקווה שהוא יעזור לנו. למדתי שבוידאו קשה להתרשם ב-100 אחוז. הוא מוכשר, אבל עם זרים יש את נושא ההתאקלמות. הוא רק הסנונית הראשונה, אנחנו צריכים שחקנים בעוד עמדות".

על שלומי אזולאי, שקיבל אצלו קרדיט מחודש: "אהבתי את איך שהוא שיחק היום. יש לו את המגבלות שלו וגם את הפלוסים שלו. הוא היה אחלה, הוא גו טו גאי בתקופות כאלה שצריך ביטחון, הוא יודע לעשות את זה נהדר. אנחנו צריכים עוד. עוד לעלות, עוד לשפר גם מסביבו, צריכים להעלות את הרמה של כולם".

על האפשרות שעומר בוקסנבוים יחזור אמר: "אין לי בעיה, אני רוצה כמה שיותר אנשי מקצוע כאן. צריך לעשות כאן פעולות ומהר כדי לשפר את הקבוצה. אני לא יודע אם הוא יחזור או לא, רק הסתמסנו והוא איחל לי בהצלחה. זה אולי מעניין, אבל יש הרבה דברים שהם יותר חשובים לעשות, לא משנה כמה אנשי מקצוע יהיה פה. אלה דברים שהיה צריך לעשות אתמול וחשוב שיקרו מהר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully