וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן עשוי להיכלל בסגל מכבי חיפה, רביבו יפתח בהפועל ירושלים?

המגן השבדי חזר לאימונים מלאים ובמועדון מתלבטים אם להכלילו בסגל (א', 20:15, ספורט4) או לשמור אותו למשחק העונה מול מכבי תל אביב. צ'ארון שרי חזר לפעילות, אך עשוי להתחיל על הספסל

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי חיפה

הצוות המקצועי והרפואי במכבי חיפה יקבלו החלטה במהלך היום (שבת) אם לכלול את דניאל סונדגרן בסגל למשחק מחר מול הפועל ירושלים (20:15, ספורט4). השבדי ערך אימונים מלאים לראשונה השבוע ולכן יש התלבטות אם יש לכלול אותו בסגל כבר מחר או שמא להמתין שבוע נוסף למשחק העונה מול מכבי תל אביב.

סונדגרן נעדר תקופה ארוכה ונחשב לאחד השחקנים הטובים בתחילת העונה בקבוצה. כעת לאחר החזרה שלו, בחיפה לא רוצים לסכנו ובכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח בהרכב מחר אך החלטה על נוכחותו בסגל תתקבל כאמור רק בהמשך היום. הדברים אמורים גם לגבי הכללתו בהרכב של צ'ארון שרי. הקשר סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וחזר כבר לפעילות כשהוא חש טוב, אך בחיפה נוטים שלא לסכנו ולהתחיל איתו על הספסל במשחק מחר. התלבטות לגבי ההרכב קיימת בין מוחמד אבו פאני, שרי ופרנזי פיירו, כשרק אחד מהם יפתח. הנטייה היא להמתין עם שרי על הספסל.

בעניין אחר, משחקה של קבוצת הנוער נגד בני סכנין נדחה וזאת בשל מזג האוויר הסוער. חיפה הייתה אמורה לארח את סכנין באיצדיון קצף בחיפה אך לאחר הסערה הוחלט לבטל את המשחק והוא יתקיים ביום שלישי במגרשי קצף.

דניאל סונדגרן, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור לסגל אחרי כמעט 3 חודשים? סונדגרן?/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תנסה להדהים את הירוקים בפעם השנייה העונה והמאמן זיו אריה אמר: "אחרי שניצחנו אותם בטדי ועשינו להם חיים קשים בשנה שעברה, האופציה שהם יבואו שאננים לא על הפרק. זה משחק שכל מה שנשיג בו זה בונוס, אבל נבוא לתת פייט ולנסות להיות דומיננטיים".

ויליאם טוגי שנפצע בדרבי לא יפתח ודור ג'אן צפוי לקבל קרדיט. אונדז'יי באצ'ו יחזור מהרחקה למרכז ההגנה ורוי רביבו עשוי לפתוח על חשבון הראל שלום בעמדת המגן השמאלי. בקישור יש התלבטות בין נדב נידם לתומר אלטמן.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"מכבי חיפה לא תהיה שאננה". אריה/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי חיפה צריכה ניצחון נוסף כדי להשוות את שיא המועדון שעומד על 11 ניצחונות ליגה רצופים (מפתיחת עונת 2005/06).

* גם בעונה שעברה הייתה ברצף של 10 ניצחונות לפני משחק הבית מול הפועל ירושלים, שעצרה אותה עם 1:1.

* 10 ניצחונות רצופים זה גם השיא של ברק בכר כמאמן - פעם אחת עם הפועל באר שבע וכאמור בעונה שעברה עם מכבי חיפה. הוא יכול לקבוע שיא אישי חדש במחזור הזה.

* בסיבוב הראשון הביסה הפועל ירושלים את האלופה 0:3 וקלקלה את המאזן המושלם שלה. זה היה הניצחון הראשון שלה על מכבי חיפה מאז ה-1:2 בחוץ באוקטובר 1999.

* מכבי חיפה עם מאזן ביתי מושלם של שמונה ניצחונות משמונה משחקים. רצף השיא שלה נקבע גם הוא ב-2005/06, אז החלה עם 11 ניצחונות בקרית אליעזר, עד שהפועל כפר סבא עשתה לזה סוף עם 1:1 בתוספת הזמן.

* דין דוד מצא את הרשת בכל חמשת המחזורים האחרונים (ובתווך גם בדרבי בשמינית גמר הגביע). בעונה שעברה קבע שיא אישי של שישה משחקי ליגה בהם כבש, ובכולם מכבי חיפה ניצחה.

* הפועל ירושלים ברצף של ארבע תוצאות תיקו בליגה ועדיין לא ניצחה בששת משחקיה בכל המסגרות מאז החזרה מפגרת המונדיאל. בשני האחרונים חילצה 1:1 בתוספת הזמן.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: חיפה
קהל: 27854

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 19:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי חיפה - הפועל ירושלים (ספורט2)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully