וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מוכנה להמתין לארתור רודקו גם אם יוכל לשחק רק מפברואר

13.1.2023 / 7:00

אם הקבוצה תגיע להבנות סופיות עם מטליסט חרקוב, השוער האוקראיני יגיע ארצה בהקדם אך יחמיץ את המשחקים הבאים. ויסלה קרקוב לא מוכנה להשתתף בשכרו של דור חוגי

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים הגיעה אמש (חמישי) לסיכום של כל תנאי השכר וההשאלה של השוער האוקראיני ארתור רודקו מול קבוצתו מטליסט חרקוב. במועדון מקווים לקבל מהאוקראינים בימים הקרובים את ההסכם חתום, אחרי שהמשא ומתן עימם לווה בשלל בעיות.

בכל מקרה, אם הצדדים יגיעו להסכם חתום עד לתחילת השבוע הבא, בית"ר תמתין לשחקן עד לתחילת חודש פברואר על מנת שיוכל לשחק, משום שחלון ההעברות באוקראינה נפתח רק ב-31 בינואר.

במועדון התלבטו אתמול, אבל רודקו הוא האופציה המועדפת על אבוקסיס מבין כל השוערים שהוצעו, ולכן אם הצדדים יגיעו להבנות, בית"ר תמתין לו. אם הכל ייחתם, בבית"ר ינחיתו את השחקן בהקדם כדי שיתאקלם ויחל להתאמן עם הקבוצה, לאחר שכמעט לא שיחק העונה. למעשה, מעבר למשחק מול מכבי תל אביב, רודקו יחמיץ את המשחקים נגד בני ריינה וחדרה ורק לאחר מכן יעמוד לרשות יוסי אבוקסיס.

השוער האוקראיני ארתור רודקו. Maurizio Lagana, GettyImages
מתקרב. ארתור רודקו/GettyImages, Maurizio Lagana

בבית"ר תוהים כל הזמן אם הכל ייסגר, ואם יהיו לקבוצה בלם רוסי ושוער אוקראיני על רקע המלחמה. גם מקס גרצ'קין ממוצא אוקראיני ודובר רוסית, כך שתהיה לכולם שפה משותפת בהגנה.

בנוגע לדור חוגי, עדיין יש פערים בין הצדדים לאחר שויסלה קרקוב לא מוכנה בשלב זה להשלים את שכרו. בית"ר תמתין עד לתחילת השבוע הבא על מנת שהדברים ייסגרו, אחרת היא תבחן אופציה חלופית. לאחר צירוף שוער זר, ייתכן כי נתנאל דלויה יחפש לעבור לקבוצה בליגה הלאומית על מנת להתחשל ולצבור ניסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully