וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שצ'קיץ' הוצג בהפועל חיפה, רוני לוי: "נצרף שחקנים נוספים"

12.1.2023 / 12:17

הקשר המונטנגרי עשוי לערוך הופעת בכורה בשבת נגד מכבי נתניה (19:00, ספורט4). המאמן טוען: "עדיין יש מקום לשיפור, היה חשוב לרענן את הסגל"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט 1

הפועל חיפה התאוששה מהתבוסה הקשה בדרבי בשמינית גמר הגביע עם ניצחון שני ברציפות בליגה, והיא מקווה להמשיך במומנטום גם במשחק החוץ בשבת נגד מכבי נתניה (19:00, ספורט4).

לפני מסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר, הציגה הקבוצה את המצטרף החדש, שחקן נבחרת מונטנגרו אלכסנדר שצ'קיץ'. הקשר קיבל את חולצה מספר 28 ובמועדון מקווים שיוכל לערוך הופעת בכורה כבר בשבת, בתקווה שיגיע השחרור הבינלאומי שלו מאיחוד האמירויות - אם זה לא יקרה עד הערב, הוא לא יוכל ליטול חלק במשחק.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
המהפכה עדיין לא הושלמה. רוני לוי/שלומי גבאי

המאמן רוני לוי אישר ששינויים נוספים בסגל עשויים להתבצע אחרי שלקבוצה הצטרפו גם הבלם הבלארוסי דניס פוליאקוב והקשר תומר יוספי: "כשהגעתי סיכמתי עם יואב כץ שנעשה שינויים נדרשים ואכן חיזקנו את הקבוצה, אבל עדיין אנחנו חושבים שיש מקום לשיפור ואנחנו נביא שחקנים נוספים, אבל גם נשחרר. יהיו גם שינויים בצוות המקצועי".

לקראת המשחק נגד מכבי נתניה והמאבק על הפלייאוף העליון, אמר המאמן: "יהיה משחק קשה מאוד מול קבוצה חזקה, בטח בבית שלה. אנחנו מתייחסים בשיא הרצינות ונגיע מוכנים. אחרי שני ניצחונות צריך להיות ביטחון ואני מקווה שהשחקנים ישמרו על המומנטום וישיגו תוצאה טובה. אין פייבוריטית במשחק כזה קשה, אני חושב שמכבי נתניה אחת מארבע הקבוצות הטובות בליגה וככה אני מתייחס אליה".

החשיבות לנצח משחק ליגה שלישי ברציפות: "זה ייתן לנו תנופה אדירה בליגה הפכפכה. צירפנו שחקנים מנוסים, שחקני נבחרות שיכולים להביא לנו מנטליות טובה ואופי טוב. גם יוספי מוסיף איכויות וחשוב היה לרענן את הסגל עם דם חדש וצעיר, להביא משהו חדש ומעניין".

לוי גם אישר כי דור מלול ייעדר כשלושה שבועות, אולם הבהיר שמוחמד קמארה כשיר להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully