וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון מלא לשרי ולסונדגרן, בכר: "לביא היחיד שאמור לעזוב"

12.1.2023 / 11:15

השבדי שנפצע לפני כשלושה חודשים שב לפעילות מלאה, גם ההולנדי שלא שותף נגד נס ציונה. המאמן לקראת הפועל ירושלים בראשון (20:15, ספורט4): "הם נתנו לנו בראש העונה. נטע יישאר עד שילמד לאכול עם צ'ופסטיקס"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

מכבי חיפה הגיעה לעשרה ניצחונות ליגה ברצף כאשר גברה במחזור האחרון 0:2 על סקציה נס ציונה, אבל כעת ניצבת בפניה הזדמנות להשוות את שיא המועדון ומעל הכל לכל לשמור על יתרון שש נקודות מסגניתה מכבי תל אביב, אולי גם להגדיל את ההפרש ממנה תשעה ימים לפני שהן ייפגשו באצטדיון בלומפילד. לשם כך, כמובן, האלופה צריכה להכניע בביתה את הפועל ירושלים ביום ראשון (20:15 בספורט4), כארבעה חודשים אחרי שהובסה מולה 3:0 בטדי.

מי שערכו היום (חמישי) אימון מלא עם הקבוצה הם הזרים צ'ארון שרי שהשבוע לא שותף נגד נס ציונה וערך אימונים חלקיים, וכן המגן השבדי דניאל סונדגרן שנפצע לפני כשלושה חודשים והיום השלים אימון מלא לראשונה.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא שוכח את ההפסד בטדי. ברק בכר/מאור אלקסלסי

במסיבת העיתונאים שנערכה עוד לפני האימון אמר בכר לקראת הפועל ירושלים: "אנחנו פוגשים קבוצה שמדורגת במקום הרביעי, היא חזקה ואנחנו זוכרים את ההפסד מולם במשחק האחרון. באנו אחרי פריז סן ז'רמן, אבל עם הרכב חזק וקיבלנו בראש. אנחנו מוכנים לפגוש קבוצה מאומנת ושיודעת לעשות בעיות. אנחנו לא נעשה הכנה מיוחדת לקראת הפועל ירושלים, אבל זו קבוצה שיודעת לגרום לך להיראות לא טוב".

על האפשרות להשוות את שיא המועדון: "תמיד כיף לשבור שיאים, אבל הכי חשוב זה המאבק בליגה. אנחנו צריכים לנצח יכדי לפחות לשמור על הפער - ואם על הדרך נשבור שיאים אז אשמח".

החשיבות של צ'ארון שרי: "זה לא שהוא פצוע, אבל הערכנו שאם הוא היה משחק (נגד נס ציונה, ש.ו) הוא יכול היה להיפצע ולכן החלטנו לא לסכן אותו. הוא אמור לערוך היום אימון מלא ויהיה כשיר".

ההצעות שמקבלים שחקני הקבוצה: "אין לנו שליטה על מה שמפרסמים. להוציא את נטע לביא, אף שחקן לא אמור לעזוב, בטח שלא עכשיו. המטרה היא לקחת אליפות שלישית, גם אני נהנה מהמועדון ואין מה להתעסק גם בעתיד שלי. לגבי צירוף שחקנים, בשוק הישראלי אין מספיק שחקנים איכותיים, אבל אם תהיה אפשרות לצרף שחקן איכותי אז נעשה זאת".

בכר גם התבדח על מועד עזיבתו של לביא: "הוא לא יעזוב את מכבי חיפה עד שהוא לא ילמד לאכול עם מקלות צ'ופסטיקס. כרגע הוא במכבי חיפה. סביר להניח שהוא יעזוב ועד אז אנחנו משתמשים בו".

פציעתו של ג'וש כהן: "ג'וש מראה סימנים טובים, אם הוא ימשיך ככה אז יכול להיות שבקרוב מאוד הוא יוכל לשוב לסגל. הוא כבר מתאמן חלקית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
נטע לביא שחקן מכבי חיפה נפרד מהקהל. מאור אלקסלסי
"לא יעזוב עד שלא ילמד לאכול עם מקלות צ'ופסטיקס". לביא/מאור אלקסלסי

אגב, הבוקר הודיעה הפועל עפולה על החתמתו של השוער גולן אלקסלסי, שיחליף את שריף כיוף שצפוי לחזור מהשאלה לסגל מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully