וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי ערך שוב אימון בצד, במכבי חיפה ינסו להכשירו להפועל ירושלים

11.1.2023 / 13:08

ההולנדי שסובל ממתיחה קלה מאוד בשריר הירך האחורי עדיין לא חזר לאימונים רגילים וינסה לעשות זאת עד יום שישי. אבו פאני התאמן מלא ויהיה בסגל למשחק (א', 20:15, ספורט4). התלבטות בינו לבין עלי מוחמד בהרכב. שחקן: "רוצים להמשיך ברצף, יודעים שצריך לשפר את היכולת"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

צ'ארון שרי שוב לא התאמן היום (רביעי) עם מכבי חיפה וערך אימון בצד בלבד. הקשר סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ועדיין לא חזר לאימונים מלאים, אך למרות זאת בחיפה עדיין קיימת אופטימיות זהירה שהוא יוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק ביום ראשון נגד הפועל ירושלים (20:15, ספורט4).

שרי ינסה מחר או לכל המאוחר ביום שישי לחזור לאימונים מלאים ואז יתברר האם הוא אכן יכול לעמוד לרשות המאמן. גורמים המעורים בפרטים ציינו שמדובר במתיחה קלה שלא מערבת סיבים כך שזמן ההחלמה לא אמור להיות ארוך מדיי אך כאמור לא יסכנו אותו אם ירגיש שהוא לא כשיר במאת האחוזים.

מכבי חיפה השאילה את נהוראי יפרח לטבריה
מכבי חיפה תסביר לבית הדין: הצפוני העליון והתחתון אינם אותו יציע
עירוני קרית שמונה רוצה את עופרי ארד, שמחפש קבוצה בחו"ל

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא ייקחו סיכון? שרי/מאור אלקסלסי

מוחמד אבו פאני ערך אימון מלא והוא יהיה כשיר. נטע לביא יהיה גם כן חלק מהסגל כך שבכר יצטרך להחליט האם הוא מחזיר את אבו פאני להרכב או שמא מתחיל איתו על הספסל, כשההתלבטות היא בינו לבין עלי מוחמד. "אנחנו רוצים להמשיך ברצף שלנו וחושבים באמת על כל משחק לגופו", אמר שחקן בקבוצה. "הליגה מאוד צמודה והמאבק יהיה עד הסוף, הובסנו השנה נגד הפועל ירושלים ואנחנו יודעים שצריך לשפר את היכולת כדי לצאת הפעם עם ניצחון".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully