וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של סתיו נחמני: בית"ר ירושלים קרובה לצירוף דור חוגי

11.1.2023 / 7:08

המו"מ עם חלוץ ויסלה מתקדם. עיכובים בעיסקת בורודין אך הצדדים אופטיימים. גררו הבהיר כי לא ימהר לעזוב לקבוצה קטנה בישראל

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בבית"ר ירושלים רוצים לצרף בהקדם חלוץ על חשבונו של סתיו נחמני שעוזב, והשיחות עם חלוץ ויסלה קרקוב דור חוגי מתקדמות, כאשר במועדון העריכו כי ניתן יהיה להגיע לסיכום בימים הקרובים והוא יצטרף לקבוצה. חוגי בן ה-27 אמור להוות גיבוי לשלישיית ההתקפה של בית"ר ירושלים, ובמועדון מרוצים מהרצון שלו לבוא להתמודד על מקומו. כמו כן, הבינו בבירה כי החלוץ הוא דמות בריאה לחדר ההלבשה, במיוחד לאור הקושי שחוו עם אדוארדו גררו והתסכול של נחמני מהישיבה על הספסל.

בנוסף לחלוץ, במועדון מקווים להשלים עד לסוף השבוע את החתמת הבלם סרגיי בורודין. אתמול היו כמה סעיפים בהסכם שעצרו את השיחות, אך לא כאלה שאמורים להפיל את העסקה, והצדדים מעריכים כי חתימה תיעשה בימים הקרובים. במועדון העריכו אתמול כי עד לסוף השבוע הקרוב יוחתם גם שוער זר בקבוצה, לאחר שהגישו הצעה לשני שוערים והמגעים מתקדמים.

שחקן ויסלה קרקוב, דור חוגי. רויטרס
בדרך לבירה. חוגי/רויטרס

בנוגע לשחרורים, לאחר עזיבת שי אייזן, העזיבה הצפויה של נחמני ורונן חנצ'יס, במועדון לא ישחררו שחקנים נוספים לפני צירוף הזרים והשלמת הסגל. אדוארדו גררו הבהיר לשחקנים כי אם לא יקבל הצעה ראויה מבחינתו לא יעזוב את בית"ר, ואף אמר כי אינו מתלהב לעבור לקבוצה קטנה יותר בישראל, גם אם תסכים לשאת בכל שכרו, מה שמעמיד את בית"ר בבעיה. ללא עזיבת גררו, לא תוכל הקבוצה לצרף שחקן כנף זר. אנז' פרדי פלומן היה על הפרק מבחינת המועדון וסקציה נס ציונה אף הסכימה לשחררו, ייתכן שיחזרו לאופציה זאת אם גררו יעזוב. בבית"ר משוכנעים כי במידה ויחזור למועדון, אבוקסיס יידע להתמודד עם פלומן ולייצב אותו כמו שעשה עם שחקנים בעלי אופי דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully