וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקספרס שמחץ את הפועל תל אביב: הטור של דני דבורין

10.1.2023 / 13:51

האם הפועל באר שבע לא תוריד את הרגל מדוושת המאוץ גם במשחקיה הבאים? דני דבורין סקרן מתמיד • הטור של דבורין

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

הבוקר (ג'), כאשר שחקני הפועל באר שבע התעוררו משנתם הם ציפו לכך שכותרות אתרי הספורט יבליטו את ניצחונם הגדול בתוצאה 0:6, אבל תחת זאת הם כגילו שכולם עסקו בנעשה בקבוצת הפועל תל אביב שהודיעה על ביטול אימון הבוקר ועל כל המשתמע מכך. כרגיל, לרבים יש עניין גדול דווקא בקבוצה שהובסה בתוצאה לא שגרתית, קל וחומר כשמדובר במי שהייתה אחת מהקבוצות הגדולות של הליגה הישראלית מאז הקמתה.

אני לעומת זאת מתמקד בבאר שבע שהוכיחה כי ביכולתה להתמודד על תואר האליפות, ושיש להתייחס אליה כאל מועמדת רצינית, חרף יתרון שבע הנקודות של מכבי חיפה על פניה. לא פשוט להבקיע שישה שערים אפילו נגד קבוצת נוער, אולם נציגת בירת הנגב הראתה משהו שלא רואים בקבוצות רבות בליגת העל. היא נראתה כרכבת אקספרס דוהרת, שבלתי אפשרי לבלום אותה, וניצלה עד תום את חולשתה של הפועל תל אביב. כל שנותר לתל אביב היה להתפלל לכך ש־90 הדקות יחלפו במהירות ושתשמע שריקת הסיום למשחק.

סימנים ראשונים ובולטים לכושרה הטוב של המנצחת ראינו במשחק שבו נוצחה על ידי האלופה מכבי חיפה. אמש היה לבאר שבע הרעב הבלתי נגמר שנצץ בעיני שחקניה, ושהוליד ניצחון אסטרונומי, אותו לא תשכח הקבוצה ושגם ייזכר לשנים רבות מאד בהפועל תל אביב.

משחק שניתן להגדירו כ'לא כוחות', הוא תעודת נכשלת למפסידה, ובמקביל תעודת הצטיינות יוצאת דופן למנצחת. עכשיו כל שנותר לבאר שבע הוא לא להוריד את הרגל מדוושת המאוץ, ואוהדי הכדורגל דרוכים לדעת האם לאקספרס העוצמתי הזה תהיה המשכיות גם במשחקים הבאים.

לכן, הכותרת שלי מתמקדת בדורסנות של המנצחת ולא ביכולתה הירודה של הפועל תל אביב, המצויה בליגה אחרת בצוותא עם עוד 11 קבוצות אחרות. הצמרת שייכת לשלוש בלבד, מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע. הן אלה שמאז 2013 חולקות ביניהן את הזכייה בכתר האליפות - ולא בכדי. כך גם יהיה העונה עד סיומה של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully