וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורודין בדרך לבית"ר: "קשה למצוא שחקנים כאלה, אמור להיסגר תוך 48 שעות"

9.1.2023 / 19:24

הסוכן המתווך בשיחות עם קרסנודאר, אדם קידן, סיפר לרדיו ירושלים על הבלם שבדרך: "יש אופטימיות זהירה". המתווה המלא בפנים

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים מתקרבת למציאת בלם זר חדש, שייכנס לנעליו של ג'וסואה מחיאס. אחרי שנרשמה התקדמות במשא ומתן עם קרסנודאר בניגוע לצירופו בהשאלה של סרגיי בורודין, הסוכן המתווך אדם קידן התראיין תכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים והבהיר את מצב העסקה בין שתי הקבוצות.

"אנחנו בשיחות עם בית"ר כבר תקופה", אמר קידן, "יש אופטימיות זהירה, אם לא יהיו תקלות מיוחדות העסקה צפויה להיסגר ב-48 שעות הקרובות". קידן נשאל אם למעבר של ולאדן איביץ' ממכבי תל אביב לקבוצה הרוסית הייתה השפעה והגיב: "הדברים היו סגורים עוד לפני שהוא הגיע לקרסנודאר. זאת הייתה עסקה לא פשוטה בכלל".

על בורודין עצמו סיפר הסוכן: "השחקן יחסית צעיר, הוא בן 23 שערך הופעת בכורה בהרכב הנבחרת בספטמבר 2022. בסוף אוקטובר הוא ערך את משחק הליגה האחרון שלו, יש לו מעל 20 משחקים ברוסיה בליגה הראשונה. הוא שחקן עם רגל שמאל וגבוה, קשה למצוא כאלה. הוא מגיע לכאן הרבה בגלל המצב ברוסיה והקשרים שהפעלנו. הוא יחתום עד תום העונה הנוכחית שלבית"ר תהיה אופציה לרכוש אותו או לשאול לעונה נוספת עם אופציה לרכוש לאחריה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אריאל שלום
"עסקת בורודין נסגרה עוד לפני שהוא הגיע לקרסנודאר". איביץ'/אריאל שלום

כאמור, בורודין אמור להגיע על חשבון ג'וסואה מחיאס, שלא חזר לארץ מפגרת המונדיאל בשל בעיית דרכון, ניתק קשר עם הקבוצה ובעקבות זאת הותר חוזהו. בנוסף לבורודין בית"ר תצרף שוער זר ובכך תשלים את מכסת ששת הזרים, כאשר כל זר נוסף יגיע במידה ותצליח הקבוצה להשתחרר מאדוארדו גררו, שבשלב זה השחקן לא פנה כדי לעבור לקבוצה אחרת.

הבלם בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של קרסנודאר ושיחק בנבחרות הנוער של רוסיה, כשבספטמבר האחרון גם זכה להופעת בכורה בסגל משני של הנבחרת הבוגרת (משחק ידידות מול קירגיזסטן). רוב הזמן הוא שיחק בקבוצת המילואים של קרסנודאר וגם הושאל לתקופה קצרה לאופה, אבל בעונה שעברה זכה לערוך את הבכורה בקבוצה הבוגרת ובעונה הנוכחית כבש שער אחד ב-10 הופעות בהרכב במסגרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully