וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "לא מחלקים חיזוק בחוץ". קוז'וך: "חוסר אחריות של אזולאי"

7.1.2023 / 17:14

מאמן בני סכנין התעמת עם אוהד בסיום ונותר מתוסכל מה-0:0 בנתניה: "כמו הפסד. אפילו לא הגענו להחמצות". ניצן על הרחקת הקשר: "שיבשה לנו את המשחק". טואטחה התייחס לתקרית הגזענות: "עברו עליי 24 שעות קשות אחרי מכבי ת"א"

תקציר ה-0:0 של מכבי נתניה מול בני סכנין/ספורט1

מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-0:0 משמים למדי במשחק שפתח היום (שבת) את המחזור ה-17 בליגת העל. חסן חילו הציל מקו השער ניסיון של איגור זלאטנוביץ', ונעצר בעמוד בצד השני בשני המצבים היחידים שבאמת איימו לשבור את השוויון בהתמודדות, אשר בסיומה רשמה הקבוצה של קובי רפואה משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון בליגה. ארבע נקודות בלבד צברה סכנין מתוך 30 אפשריות בתקופה זו. איתן אזולאי הורחק בנתניה באדום ישיר בדקה ה-54, אחרי שנגח בסאהר תאג'י מול עיניו של השופט שלומי בן אברהם.

"אם להתייחס למחצית הראשונה, אנחנו צריכים להתנצל בפני הקהל שהגיע היום ועודד ותמך, ולא החזרנו לו. במחצית השנייה, רגע של חוסר אחריות טרף את הקלפים. ניסינו להסתגר ולצאת למתפרצות, אבל זה היה מעט מדי", סיכם מאמן היהלומים רן קוז'וך לפני שהתייחס להרחקת אזולאי: "שחקנים צריכים להיות עם ראש על הכתפיים גם ברגעים פחות טובים שלהם".

בנוגע למטרות בחלון ההעברות: "לא חושב שיש לחץ בלתי רגיל, אנחנו יודעים שצריך להתחזק בחלון של ינואר, נעשה את זה ונצא קדימה חזקים. עזיבות? אנחנו לא רוצים להחליש את הקבוצה".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מתנצל בפני הקהל. רן קוז'וך/ברני ארדוב

איתמר ניצן הוסיף: "סכנין הקשתה עלינו מאוד להניע את הכדור, אבל אחרי 20 דקות הצלחנו לצאת מהלחץ ולייצר מצבים. האדום שיבש לנו את המשחק, אבל אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו. לשחק מסביבות דקה 50 ב-10 שחקנים, כל הכבוד לכולם. לאור איך שהמשחק התפתח, הנקודה טובה. לא הפסדנו ומנענו מקבוצה שצמודה אלינו לברוח. יש לנקודה הזו חשיבות מורלית עבורנו. יש כאן לחץ, לחץ חיובי. אין שאננות, זה מועדון שרוצה להגיע הכי רחוק שהוא יכול. נותנים לנו את כל התנאים, צוות מעולה, קהל מעולה ואחלה שחקנים. כרגע לא הולך לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איתמר ניצן שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
נקודה טובה. איתמר ניצן/ברני ארדוב

מאמן סכנין קובי רפואה אמר: "התיקו הזה הוא כמו הפסד כשנתניה בעשרה שחקנים. לא הגענו אפילו להחמצות. זה לא מספיק. משהו חסר לנו, אנחנו מנסים לעבוד על כל הדברים, אבל לא מייצרים בהתקפה. אומרים שצריך חיזוק כאילו מחלקים שחקנים בחוץ. עד שלא נמצא מישהו מתאים, נעבוד עם מה שיש. מיואש? תסכול הוא חלק מכדורגל.

המאמן התעמת לאחר שריקת הסיום עם אוהד שקילל אותו ומשקיף המשחק מתכוון לציין זאת בדו"ח. רפואה התייחס לכך ואמר: "אוהד זרק מילה, החזרתי לו מילה וחזרנו לסדר היום. מצטער שאני בן אדם".

טאלב טואטחה שחקן בני סכנין מול אמיר ברקוביץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
קיבל הודעות תמיכה. טאלב טואטחה/ברני ארדוב

טאלב טואטחה הודה: "זו תקופה קשה, גם כשהיריבה הייתה בעשרה שחקנים התקשינו להגיע למצבים. צריך לעבוד יותר קשה עד שנשיג את הניצחון. זה הכדורגל, השחקנים, הצוות וההנהלה מרגישים את זה, אבל רק ביחד נצא מזה ואני מאמין שניצחון אחד ישחרר הכל".

המגן התייחס גם להערות הגזעניות שספג במשחק הגביע נגד מכבי תל אביב: "עברו עליי 24 שעות קשות אחרי המשחק, אבל שחקן כדורגל צריך להיות חזק מנטלית. קיבלתי הרבה הודעות תמיכה ואהבה, גם מאוהדי מכבי תל אביב, אני מספיק חזק והראש כבר בהמשך השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully