וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו על הרכש של הפועל חיפה: "יכול להיות ה'גרזן' שחסר לה בקישור"

7.1.2023 / 14:10

שחקן נבחרת ישראל החמיא לאלכסנדר שצ'קיץ' ששיחק עימו בפרטיזן בלגרד: "שחקן טוב, אם ישתלב בתוך הקבוצה הוא יעזור מאוד"

תקציר שמינית גמר הגביע: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

בהפועל חיפה מתכוננים למשחק הערב (שבת, 18:00) מול הפועל חדרה אך במקביל ממשיכים בניסיונות החיזוק של הקבוצה. דניס פוליאקוב הבלם הבלארוסי עשוי להיות בסגל למשחק הערב, כאשר מלבדו גם אלכסנדר שצ'קיץ' כזכור חתם בקבוצה.

מי שמכיר מקרוב את הקשר המונטנגרי הוא שחקנה של נבחרת ישראל ביברס נאתכו, ששיחק עם הקשר בפרטיזן בלגרד. "אלכסנדר שחקן טוב, שחקן 50/50 גבוה, חזק ואגרסיבי", אמר נאתכו על חברו לקבוצה לשעבר, "הוא משחק פשוט מאוד ויודע להצטרף טוב להתקפה".

נאתכו הבהיר ששצ'קיץ' שחקן שצריך סביבו שחקנים יצירתיים ויכול להיות "הגרזן" שחסר לאדומים בקישור האחורי: "הוא שחקן טוב אם יש שחקנים טובים איתו. אם ישתלב בקבוצתיות הוא יעזור מאוד". נאתכו גם דיבר על האופי של שחקנה החדש של הפועל חיפה ואמר: "הוא בחור רציני ומקצוען, אני מקווה שהוא ישתלב טוב".

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. רויטרס
אחד שיודע. נאתכו/רויטרס

למרות החיזוק המשמעותי של שלושה שחקנים בתוך כשבוע וחצי, בחיפה רוצים להתחזק בשני שחקנים נוספים. מי שעשויים לעשות את הדרך החוצה הם תמיר גלזר וגיא מזרחי שמאוכזבים ממעמדם ומעוניים לעזוב.

גלזר צפוי לעבור להפועל חדרה אם יקבל את השחרור, בעוד שאחרי מזרחי יש לא מעט קבוצות שרוצות אותו בשורותיהן, כשאחת מהם היא עירוני קרית שמונה אליה הושאל בעונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully